پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403

شورای عالی نظام پزشکی به وظایف نظارتی خود با دقت عمل خواهد کرد

شورای عالی نظام پزشکی به وظایف نظارتی خود با دقت عمل خواهد کرد

رئیس شورای عالی نظام پزشکی ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی اعضای شورای عالی از ریاست کل سازمان به منظور پیشبرد اهداف نظام پزشکی؛ گفت: شورای عالی یک رکن کاملا مستقل بوده و به وظایف نظارتی خود با دقت کامل عمل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی دکتر منصور جعفری نمین رئیس شورای عالی نظام پزشکی در دیدار خود با دکتر رئیس زاده رئیس کل سازمان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت و نیز اعلام حمایت و پشتیبانی اعضای شورای عالی در جهت پیشبرد اهداف سازمان اظهار کرد:شورای عالی یک رکن کاملا مستقل بوده و به وظایف نظارتی خود با دقت کامل عمل خواهد کرد.

وی در رابطه با مشکلات جامعه پزشکی از جمله تعرفه ، مالیات ، مشکلات پزشکان عمومی و رزیدنت ها ، هجمه های موجود علیه جامعه پزشکی ، بحث افزایش ظرفیت رشته های پزشکی و نیز مهاجرت پزشکان به بحث و تبادل نظر با رئیس کل سازمان پرداخت.

وی تصریح کرد : شورای عالی بطور کاملا مستقل از تمام ظرفیت های خود و اعضای شورا و نیز با استفاده از نظرات کارشناسی و کمک و همراهی اعضای مجمع عمومی در جهت پیشبرد اهداف سازمان فعالیت خواهد نمود.

لازم به ذکر است در زمینه چگونگی ارتباط ریاست کل و شورای عالی نظام پزشکی با بدنه اصلی سازمان یعنی هیات های مدیره سراسر کشور نیز در این دیدار بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

برچسب ها : شورای عالی
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.