شنبه، 1 اردیبهشت 1403

تخفیف 50 درصدی معوقات اعضای سازمان نظام پزشکی مشروط بر اخذ کارت هوشمند و امضای دیجیتال

تخفیف 50 درصدی معوقات اعضای سازمان نظام پزشکی مشروط بر اخذ کارت هوشمند و امضای دیجیتال
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با اشاره به بند "ک" تبصره 17 قانون بودجه سال 1400 گفت: در راستای انجام تکلیف قانونی، سازمان نظام پزشکی باید ظرف مدت سه ماه جهت صدور کارت هوشمند و امضای الکترونیک برای اعضای خود اقدام کند.

دکتر محمد جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با اعلام این خبر بیان کرد: بدلیل این که برخی از اعضای سازمان نظام پزشکی (پزشکان تمام وقت دانشگاههای علوم پزشکی ، داروسازان، آزمایشگاهیان و ...)پروانه و مجوز فعالیت خود را از این سازمان دریافت نمی کنند؛ گاهاً اطلاعات این اعضا به روز نبوده و بدهی های معوق زیادی دارند.

وی افزود: به منظور تسهیل امور بویژه برای همکاران شاغل در مراکز دولتی که ملزم به رعایت قوانین هستند، پیشنهاد دادیم تا پایان خردادماه ، اعضایی که برای اخذ کارت هوشمند و امضای امن دیجیتال خود اقدام می نمایند ازتخفیف 50 درصدی معوقات خود برخوردار شوند.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ادامه داد: بر این اساس کلیه همکارانی که از طریق سامانه صدورکارت هوشمند و امضای دیجیتال اقدام نمایند، مشمول این تخفیف خواهند شد (تخفیف مشروط بر اخذ کارت هوشمند و امضای دیجیتال) .

جهانگیری در خصوص کلمه تقسیط درج شده در پرتال فردی اعضای سازمان نظام پزشکی گفت: این کلمه فرآیند مالی انجام کار است که اگر همکاران اقدام به اخذ کارت هوشمند و امضای دیجیتال نمایند؛ سیستم این بدهی را حذف می کند.

توجه:   مشاهده فلوچارت بهره‌مندی از ۵۰ درصد تخفیف کسانی که حق عضویت سال‌های قبل خود را نپرداخته اند

انتهای پیام

برچسب ها : اطلاعیه
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

حکیمی ﺳﻪشنبه, 18 خرداد,1400 12:22
سلام من الان به سایت برای ثبت نام کارت هوشمن مراجعه کردم پیش نیازش پرداخت حق عضویت هست و جالبه که در این پست هم نوشته شده شرط استفاده از تخفیف پنجاه درصدی حق عضویت ثبت نام کارت هوشمن است.لطفا راهنمایی کنید بالاخره مشمول تخفیف میشویم یا نه؟
==
سلام .متن خبر کاملا واضح هست. اعضایی که معوقات دارند در صورتی از این تخفیف 50 درصدی برخوردار خواهندشد که درخواست کارت هوشمند و امضای دیجیتال بدهند.
تخفیف برای معوقات لحاظ شده و حق عضویت سال 1400 باید بطورکامل پرداخت شود
مریم دقیقی چهارشنبه, 19 خرداد,1400 14:42
سلام قبلا کارت هوشمند درخواست شده و به دستمون هم رسیده،شامل حال این تخفیف میشیم؟
==
سلام وارد پرتال فردی خود شده و در قسمت کارت هوشمند کلیک کرده تا گزینه 50 درصد تخفیف حق عضویت را مشاهده نمایید
کتایون کباکجوری چهارشنبه, 19 خرداد,1400 20:30
سلام لطفا برای پرداخت بدهی حق عضویت از طریق سایت لطفا زاهنمایی بفرمایید
==
سلام لطفا وارد پرتال فردی خود شوید و میزان بدهی را مشاهده و نسبت به پرداخت آن اقدام کنید
کامیار چهارشنبه, 19 خرداد,1400 23:41
سلام من همین الان از این تخفیف 50 درصدی استفاده کردم. تشکر میکنم از گذاشتن این امکان. اما هزینه های صدور کارت و تمدید پروانه و حق عضویت سالانه خیلی غیرمنطقی بالاست.حداقل امکان پرداخت به صورت اقساطی رو برای پزشکان کم درآمد قایل بشین لطفا.
علمدار پنجشنبه, 20 خرداد,1400 01:11
سلام
نظام پزشکی در زمینه دریافت حق عضویت و ... خیلی فعال هست ولی مسئولیتی درقبال این هزینه ها و ارائه خدمت ندارین. بیش از دو ماه از پرداخت هزینه کارت هوشمند گذشته ولی خبری از کارت نیست. هیچ یک از کارکنان مجموعه هم پاسخگو نیستند!!
==
سلام وارد سامانه کارت هوشمند شوید وضعیت کارت شما نمایش داده می شود که در کدام مرحله قرار دارد اگر گزینه در انتظار پزشک را مشاهده می کنید یعنی کارت شما آماده است و میتوانید با مراجعه به سازمان آن را دریافت کنید
امیر پیمان شریفی شنبه, 22 خرداد,1400 10:50
سلام من بدهی ۴ ساله داشتم و مجبور به پرداخت ۱۶۸۰۰۰۰تومانی شدم ) تسویه تا پایان ۱۴۰۰( و کارت امضای دیجیتال درخواست دادم و هزینه مربوطه را هم پرداختم فک میکنم ۱۶۰۰۰۰تومان ...آیا اکنون بستانکار میشوم یا دیگر قابل پیگیری نیست .ممنون
===
با سلام و احترام .به پروفایل فردی خود مراجعه نمایید و روی گزینه تخفیف 50 درصدی کلیک نمایید و در صورت بروز هر نوع مشکل هم با شماره 84138488 تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند
محمدتقي نكويي مهر یکشنبه, 23 خرداد,1400 00:04
سلام
بنده چند ساله حق عضويت ندادم. البته سالهاي قبل هم كه ميدادم در ازاش هيچ خدمتي هم دريافت نكردم. ٨ ساله كه كار پزشكي هم نميكنم!!
حالا وقتي به سايت مراجعه ميكنم پيام ميده تلفن شما در ايست پزشكان نيست!! ميشه راهنمايي كنيد تا حق و حقوق! را واريز كنم.ممنون
====
با سلام و احترام
اگر تلفن شما در سامانه سازمان ثبت نیست باید با عکس رنگی جدید؛ اصل شناسنامه و کارت ملی حضورا به واحد ثبت نام سازمان مراجعه نمایید
دکتر محمدرضا نفیسی یکشنبه, 23 خرداد,1400 11:37
سلام ظاهرا تخفیف ۵۰ در صدی به معوقات تعلق میگیرد و شامل حق عضویت سال جاری نمی شود . به نظر شما بهتر نیست بد حساب باشیم تا سال دیگه از تخفیف ۵۰ در صدی استفاده کنیم.
==
سلام حق عضویت سال 1400 باید بطور کامل پرداخت شود. تخفیف 50 درصدی شامل همکارانی می شود که سالها حق عضویت خود را پرداخت نکرده و معوقات دارند