شنبه، 1 اردیبهشت 1403

پاسخ به سوالات شایع ثبت نام اعضای سازمان نظام پزشکی در خصوص واکسن کرونا

پاسخ به سوالات شایع ثبت نام اعضای سازمان نظام پزشکی در خصوص واکسن کرونا

با توجه به تماس های مکرر اعضای سازمان و مراجعه حضوری و ارسال پیام در شبکه های مجازی به برخی از سوالات پرتکرار پاسخ داده شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ؛ به اطلاع اعضای محترم می رساند  جهت رفع هر گونه ابهام و پاسخ به سوالات احتمالی موارد ذیل را با دقت مطالعه نمایید:

1-لطفا جهت ثبت نام واکسن از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

http://link.irimc.org/2/vaccine

سپس جهت رزرو بیمارستان به لینک زیر مراجعه نمایید:

http://vaccine.irimcs.ir

2-در صورتی که موفق به ثبت نام در سامانه نمی شوید و شماره تلفن همراه شما در سامانه سازمان ثبت نیست یا سال ها اطلاعات خود را در سازمان به روزرسانی نکرده اید باید حضورا برای ثبت شماره تلفن همراه خود و احراز هویت به سازمان نظام پزشکی مراجعه کنید.(اصل شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس رنگی جدید)

3-همه واکسن های موجود در کشور (بجز آسترازنکا) در دوره بارداری و شیردهی منع مصرف دارند و در مورد آسترازنکا هم اطلاعات کافی نیست. کلیه همکاران محترمی که در دوره بارداری یا شیردهی قرار دارند می توانند پس از پایان این دوره ها از طریق معاونت های بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی پیگیر واکسیناسیون خود باشند.

4-براساس پروتکل کشوری فردی که مبتلا به بیماری کووید 19 شده است تا شش ماه نباید واکسن کرونا دریافت کند. این دستورالعمل صادر شده از سوی ستاد ملی کرونا است. کلیه افرادی که به این دلیل یا هر دلیل دیگری در این مقطع نمی توانند واکسن دریافت کنند بعدا می توانند از طریق دانشگاه های علوم پزشکی پیگیر واکسیناسیون فردی خود باشند.

5-در صورتی که در 24 ساعت اخیر برای تزریق دوز اول واکسن اقدام به اخذ نوبت بیمارستان و زمان تزریق کرده اید، امکان جابجایی و تغییر بیمارستان محل تزریق یا نوع یا زمان تزریق واکسن وجود ندارد.

6- مجددا به اطلاع همکاران می رساند که این ثبت نام صرفا برای اعضایی است که تاکنون واکسن دوز اول را دریافت نکرده اند. این سامانه برای ثبت نام تزریق دوز دوم نیست و زمان تزریق دوز دوم اعلام خواهد شد. توجه به  این نکته ضروری است که دوز اول هر نوع واکسنی را دریافت کرده باشید نمی توانید از نوع دیگری برای تزریق دوز دوم خود استفاده کنید که خطرناک است.

برچسب ها : اطلاعیه
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

مرجان ضیایی چهارشنبه, 08 اردیبهشت,1400 05:28
با سلام و احترام من دیروز نظام پزشکی بودم و شماره تماسم را اصلاح کردم . پس چرا در قسمت انتخاب بیمارستان نمی توانم اطلاعاتم را وارد کنم
===
سلام 24 ساعت بعد اطلاعات در سیستم ثبت می شود
حسین پاشاآخا شنبه, 05 تیر,1400 10:13
درود و ادب
احتراما اعلام بفرمایید چگونه باید ثبت نام انجام شده برای واکسن کرونا جهت افراد سن بالا رو پیگیری کرد در حالی که مدت زمان زیادی از ثبت نام اینترنتی گذشته و این کار برای دور اول هم حتی انجام نشده ؟
سپاسگزارم
==
سلام و روز بخیر
واکسناسیون عمومی بر عهده وزارت بهداشت است؛ ارتباطی با سازمان نظام پزشکی ندارد لطفا با مراجعه به وبسایت خود وزارت بهداشت پیگیر اخبار در این زمینه باشید