جمعه، 10 فروردین 1403

اطلاعیه نظام پزشکی تهران بزرگ ؛

جزئیات آخرین مرحله تزریق دوز اول واکسن کرونا

جزئیات آخرین مرحله تزریق دوز اول واکسن کرونا
اعضای نظام‌پزشکی تهران بزرگ یا همکارانی که در حال حاضر ساکن تهران هستند و واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند ؛می‌توانند با مراجعه به سامانه نوبت دهی نوع(آسترازنکا یا سینوفارم)، زمان و مکان تزریق واکسن خود را انتخاب کنند.

به اطلاع همکاران محترم می‌رساند آخرین مرحله تزریق  دوز اول واکسن کرونا در نظام پزشکی تهران بزرگ در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری (نهم و دهم اردیبهشت ماه)   انجام خواهد شد. روند اجرایی این مرحله به شرح زیر است :


1-  سامانه قبلی نوبت دهی به آدرس http://vaccine.irimcs.ir از سه شنبه مورخ 7 اردیبهشت ماه قابل‌دسترسی خواهد بود تا همکاران در آن برای تزریق واکسن نوبت رزرو کنند.


2- همکاران محترم عضو نظام‌پزشکی تهران  یا همکارانی که در حال حاضر ساکن تهران هستند و واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه فوق نوع، زمان و مکان تزریق واکسن خود را انتخاب کنند.


3- سامانه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌ که بیمارستان‌ها در ۲ گروه بیمارستان‌های تزریق کننده واکسن‌های "آسترازنکا" و بیمارستان‌های تزریق کننده واکسن "سینوفارم "تقسیم شده‌اند و پس از انتخاب نوع واکسن می توانید یکی از بیمارستان ها و یک روز  را انتخاب کنید .


4- برنامه‌ریزی اولیه برای تزریق واکسن‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه ۹ و۱۰ اردیبهشت است که در صورت افزایش متقاضیان ؛ روزهای واکسیناسیون افزایش خواهد یافت.


5- از همکاران محترم درخواست می‌شود که در انتخاب نوع، روز و مکان تزریق واکسن نهایت دقت را داشته باشند چراکه این آخرین فرصت تزریق واکسن در تهران است و هر اشتباهی باعث می‌شود که همکاران زمان دیگری در اختیار نداشته باشند. بدیهی است  از این جنبه مسئولیتی متوجه  نظام‌پزشکی تهران بزرگ نخواهد بود.


6- با توجه به عدم اطلاع شماری از همکاران از روند واکسیناسیون برای تمامی اعضای نظام پزشکی تهران بزرگ پیامک مبنی بر آخرین فرصت ثبت نام برای تزریق دوز اول واکسن کرونا ارسال خواهد شد.


                          
                                                                                                    « نظام پزشکی تهران بزرگ »

https://t.me/tehranmedicalcouncil

برچسب ها : اطلاعیه
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

فاطیما ﺳﻪشنبه, 07 اردیبهشت,1400 09:03
سلام
وقت بخیر
برای همکارانی که شهرستان هستند و تاکنون ثبت نام واکسیناسیون انجام ندادند چطور؟
آیا برنامه ای برای ثبت نام در نظر گرفته شده؟
===
با سلام
شما باید ابتدا وارد میز کاری خود شده و نسبت به ثبت نام خود اقدام می نمودید و سپس از نظام شهر مربوطه پیگیر واکسیناسیون خود می شدید
زهرا ﺳﻪشنبه, 07 اردیبهشت,1400 11:07
با سلام من برای دستیارم هم واکسن رزرو کردم آیا ساعت و روزی که رزرو کرده ایم مربوط به هردو ما است یا اینکه دستیاران در زمان دیگری انجام میشود؟
===
سلام واکسیناسیون مختص اعضای سازمان است که دارای شماره نظام پزشکی هستند