ﺳﻪشنبه، 4 اردیبهشت 1403

اطلاعیه شماره 12

ویژه اعضای سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ

ویژه اعضای سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ

پیرو تماس های مکرر اعضای سازمان نظام پزشکی تهران و طرح سوالاتی در خصوص نوع و نحوه واکسیناسیون، توضیحاتی ارائه می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ،با توجه به گذشت حدود یک هفته از واکسیناسیون اعضای بالای 50 سال نظام پزشکی تهران بزرگ (شاغلین مطب ها و پروانه داران) موارد ذیل جهت تنویر افکار به استحضار می رسد:

1-بالغ بر 90 درصد واکسن های اختصاص یافته به سازمان نظام پزشکی تهران توزیع و تزریق شده است اما برخی از همکاران با اولویت های مذکور علیرغم ارسال چندین پیامک اقدام به حضور در بیمارستان های معین شده جهت تزریق واکسن ننموده اند ؛ لذا در آینده نزدیک اسامی این همکاران استخراج و لیست جدیدی به وزارت بهداشت ارائه خواهد شد تا باقیمانده واکسن های موجود جهت تزریق به این افراد اختصاص یابد. لازم است این دسته از همکاران منتظر دریافت پیامک از سوی سازمان نظام پزشکی تهران باشند و عدم دریافت پیامک بدان معناست که واکسن هنوز در اختیار سازمان قرار نگرفته است.


2-چنان چه هر یک از اعضای نظام پزشکی تهران بزرگ (بالای 50 سال سن شاغل در مطب و همکاران دارای پروانه ) که ثبت نام خود را در سامانه نظام پزشکی انجام داده اما تاکنون پیامکی از سوی سازمان دریافت نکرده باشند؛ مراتب را صرفا بصورت ذیل به شماره 09021717865 از طریق واتساپ ارسال نمایند.


نام و نام خانوادگی
شماره نظام پزشکی
شماره تلفن همراه

 

3-تاکنون غیر از واکسن اسپوتنیک v که ساخت کشور روسیه است ، هیچ واکسن دیگری با برندهای مختلف جهت تزریق به سازمان نظام پزشکی تهران تحویل نشده است و تمام اعضایی که تا کنون از طریق سامانه نظام پزشکی دعوت به تزریق واکسن شده اند، از واکسن روسی استفاده کردند.

4-مواردی از تزریق به اعضای زیر 50 سال در برخی از بیمارستان ها گزارش شد که به دلیل عدم مراجعه اعضایی که پیامک برای آن ها ارسال شده بود و فوریت تزریق واکسن های خارج شده از انجماد با نظارت مسئولان حاضر در بیمارستان به تعداد انگشت شماری از اعضای زیر 50سال تزریق انجام شده است .

5- با توجه به توافقات به عمل آمده با وزارت بهداشت امیدواریم که واکسیناسیون اعضای زیر 50 سال را از شنبه آغاز نمائیم.

انتهای پیام


 

برچسب ها : اطلاعیه
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

بهار پنجشنبه, 02 اردیبهشت,1400 17:19
ممنون ما دوز اول را دریافت کردیم. خوب و منظم سازماندهی شده بود و زیاد معطل نشدیم.