جمعه، 10 فروردین 1403

در آیین پایانی جشنواره فیلم کودک صورت می‌گیرد؛

رونمایی از کتاب «کرونا به روایت سینما» و اهدای جایزه «کروناروایت»

رونمایی از کتاب «کرونا به روایت سینما» و اهدای جایزه «کروناروایت»
در مراسم پایانی سی‌ و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان علاوه بر معرفی و تقدیر از فیلم برگزیده این جشنواره در بخش «کروناروایت»، از کتاب «کرونا به روایت سینما» نیز رونمایی خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، این کتاب که یکی از مجلدات دهگانه پروژه «کروناروایت» سازمان نظام پزشکی است، از ۴ فصل (مستند، فیلم کوتاه، پویانمایی و سریال اینترنتی، فیلم کودک و نوجوان) تشکیل شده و علاوه بر انتشار فیزیکی، در قالب مولتی‌مدیا نیز منتشر خواهد شد.

نسخه الکترونیکی کتاب «کرونا به روایت سینما» همانند سایر کتاب‌های الکترونیکی این مجموعه در قالب Epub۳ منتشر می‌شود و علاوه بر متن و تصویر، حاوی فیلم و لینک و پادکست و محتوای تعاملی است.

در ابتدای این کتاب، فیلمی از روایت مدیران نظام پزشکی از مقابله با کرونا همراه با یادداشت‌های شخصیت‌های مختلف بر تابلوی یادبود کروناروایت به نمایش در آمده است.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا ۲ آبان به شیوه مجازی و به دبیری «علیرضا تابش» برگزار می‌شود.

برچسب ها : کرونا روایت
دکتر محمد کیاسالار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.