جمعه، 10 فروردین 1403

روایت کرونا همچنان جاریست

انتشار کتاب الکترونیکی چندرسانه‌ای “کرونا به روایت رسانه” در قالب Epub3

انتشار کتاب الکترونیکی چندرسانه‌ای “کرونا به روایت رسانه” در قالب Epub3
اصحاب رسانه از ابتدای بحران کرونا در کنار کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با بیماری بودند. این مبارزات با هشدار، آگاهی‌سازی و همزیستی با کرونا آغاز شد و با ورود به دوران پساکرونا شکل دیگری را در محتوای رسانه‌ای به خود گرفت.

در ابتدای این کتاب نیز همانند سایر کتاب‌های الکترونیک کروناروایت، فیلم‌ یادبودنویسی چهره‌های جامعه پزشکی بر تابلوی یادبود کروناروایت و همچنین روایت مدیران سازمان نظام پزشکی از مقابله با کرونا به نمایش درآمده است.

“کرونا به روایت رسانه” یک محتوای رسانه‌ای در قالب کتاب و شامل دو بخش است؛ گزیده‌ای از یادداشت‌های اصحاب رسانه و غیررسانه در ایام کرونا و دیگری که بخش گزارش ویژه اصحاب رسانه است.

در آغاز کتاب، فیلم‌های مصاحبه و روایت مدیران نظام پزشکی از مواجهه با کرونا و همچنین ثبت لحظات مشارکت شخصیت‌ها در پروژه کروناروایت در قالب گزارش چندرسانه‌ای عرضه شده است.

این کتاب در آینده‌ای نزدیک همانند سایر کتاب‌های الکترونیکی کروناروایت بروزرسانی و بخش تعاملی نیز با هدف ارتباط دوسویه و مشارکت فعال خوانندگان به کتاب افزوده خواهد شد.

مجموعه کتاب‌های الکترونیکی کروناروایت یک پروژه پویا و زنده هستند که در قالب Epub3 در فواصل کوتاه بروزرسانی شده و در بستر وب و اپلیکیشن برای همه مخاطبین در دسترس هستند.

پيش‌تر نسخه چاپی این کتاب در دفتر معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با حضور رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی کشور در جمع اصحاب رسانه رونمایی شده بود.
برای دریافت نسخه الکترونیک کتاب های کرونا روایت می توانید به stor.scinito.com مراجعه کنید.

برچسب ها : کرونا روایت
دکتر محمد کیاسالار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.