شنبه، 1 اردیبهشت 1403

نمایندگان شورای اسلامی کار کارکنان نظام پزشکی رسما فعالیت خود را آغاز نمودند

نمایندگان شورای اسلامی کار کارکنان نظام پزشکی رسما فعالیت خود را آغاز نمودند
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی ؛ اعتبار نامه صادره از سوی وزارت کار ؛ تعاون و رفاه اجتماعی را به اعضای منتخب شورای اسلامی کار اعطا نمود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی نظام پزشکی ؛ بر اساس احکام صادره وحید حبیبی به عنوان رئیس؛ وحیدمحمد زکی نایب رئیس ؛ هادی آذری خزانه دار و میثم مسجدی به عنوان دبیر شورای اسلامی کار کارکنان نظام پزشکی منصوب شدند.

بنا بر این گزارش در این جلسه دکتر تاجرنیا معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی با اشاره به نقش شورا در پیشبرد و ارتقاء اهداف نظام پزشکی گفت: هم اکنون یکی از خلاء های موجود در سازمان ؛ نبود یک مجموعه ساختارمند در نمایندگی کارکنان سازمان بوده و یقینا افزایش کارآیی سازمان درگرو وجود محیط کاری مناسب به دور از تنش و برخورد فی ما بین طرفین کار است که این مهم به انجام نمی‌رسد مگر از طریق ایجاد سیستمی مناسب که بتواند روابط بین کارکنان و مدیریت سازمان را به صورت مطلوب تنظیم نماید.

وی با اشاره به این که شورای اسلامی کار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر مبنای قانون اساسی که توجه خاصی به نظام شورایی داشته با سه هدف عمده ایجاد شده است؛ افزود: تأمین قسط اسلامی، همکاری کارگران در تهیه و هماهنگی اجرای برنامه‌ها و افزایش میزان مشارکت سه هدف نامبرده هستند که درصدد ایجاد روابط مناسب کار ی بین کارگران و کارفرمایان بوده تا محیطی امن و به دور از تنش و برخورد را به وجود آورند.

گفتنی است در ادامه وحید حبیبی رئیس شورای اسلامی کار کارکنان نظام پزشکی نیز با اشاره به وظایف شورا بیان کرد:  بی شک مهمترین دغدغه ما در شورا؛ ایجاد رضایت مندی اعضای محترم سازمان و ارائه خدمات مطلوب و شایسته بوده و تحقق این مهم صرفا از طریق ایفای نقش قانونی شورا از جمله ایجاد شرایط مناسب کار، بررسی و پیگیری شکایات و امور حقه کارکنان، ایجاد زمینه همکاری بین کارکنان و مدیریت، بالابردن سطح آگاهی کارکنان، گسترش امکانات رفاهی و بهبود روابط کار و نظایرآن بر اساس قانون است.

وی با بیان این که نقش شورا همکاری با مدیریت جهت برنامه‌ریزی برای پیشرفت کارهای اجرایی است؛ افزود: شورا به موازات فعالیت‌ها در سازمان ؛نقش خود را ایفا می‌نماید و در بین عوامل مختلف ابزار مدیریت ، لازم است برای نقش نیروی انسانی اهمیت بیشتری قائل شد؛ زیرا نیروی انسانی هویت وجودی سازمان را تشکیل داده و می‌تواند طبق میل و اراده خود محیطی به دور از تنش را ایجاد و در جهت روابط مطلوب، همکاری و مشارکت نماید.

گفتنی است در این جلسه دکتر حسین کرمانپور بعنوان نماینده سازمان نظام پزشکی در شورا ؛با تاکید بر نقش شورا در ایجاد ارتباط صمیمی و سالم با جامعه پزشکی و مراجعه کنندگان اظهار کرد : بی شک یکی از مسایل مهم برای همکاران عضو سازمان ؛برخورد صمیمی ؛ شایسته وسالم کارکنان سازمان با ایشان است که امیدواریم در این زمینه با همکاری مدیریت و کارکنان این مهم را اجرایی کنیم.

در پایان جسله نیز اعتبار نامه صادر شده از سوی وزات کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی توسط دکتر تاجرنیا معاون توسعه مدیریت و منابع نظام پزشکی به اعضای منتخب شورای اسلامی کار اعطاء شد.

انتهای پیام

برچسب ها : اطلاعیه
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.