پنجشنبه، 9 فروردین 1403

چگونه برای دریافت گواهی گوداستندینگ اقدام کنیم؟

چگونه برای دریافت گواهی گوداستندینگ اقدام کنیم؟
مراحل دریافت گواهی گوداستندینگ بصورت غیرحضوری و از طریق ارسال ایمیل به واحد بین الملل است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل جهت دریافت گواهی گوداستندینگ باید مراحل زیر توسط متقاضیان انجام پذیرد:

۱- لازم است بدهی حق عضویت پرداخت شود.(متقاضیان می‌توانند به پروفایل خود در سازمان نظام‌پزشکی وارد شوند و به‌صورت آنلاین مبلغ را پرداخت کنند. )اگر پرسشی در این خصوص دارید، لطفاً با واحد ثبت‌نام تماس بگیرید.

۲- برای دریافت هر نسخه گواهی گوداستندینگ در پاکت مهروموم‌شده لازم است مبلغ246 هزار تومان پرداخت شود. جهت دریافت لینک پرداخت ، لطفاً با شماره های ذیل تماس حاصل نمائید:

خانم بروجنی :84138532

خانم کمالی: 84138539

آقای مروتی: 84138529

۳- در زمان درخواست گواهی گوداستندینگ، لازم است کارت عضویت نظام‌پزشکی شما حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد. لطفاً قبل از درخواست، تاریخ اعتبار کارت عضویت نظام‌پزشکی خود را بررسی کنید. اگر کارت شما اعتبار لازم را ندارد و یا فاقد تاریخ اعتبار است(کارت های قدیمی) باید نسبت به تمدید کارت اقدام کنید و سپس برای ثبت درخواست گواهی گوداستندینگ اقدام کنید.

پس از انجام مراحل فوق، ایمیلی به آدرس:   goodstanding@irimc.org   ارسال نمایید و تصویر صفحه یک پاسپورت (صفحه مشخصات) و کارت نظام‌پزشکی را پیوست (اتچ) کنید. در بخش عنوان ایمیل حتماً نام و نام خانوادگی و شماره نظام‌پزشکی خود را بنویسید. ایمیل‌هایی که این موارد را رعایت نکنند باز نشده و پاک خواهد شد. در قسمت متن ایمیل (بادی) کشور مقصد و نهاد دریافت‌کننده گواهی را ذکر کنید. لطفاً متن ایمیل تماماً به فارسی یا (ترجیحاً) انگلیسی باشد.

توجه : چنان چه هر کدام از مراحل فوق ناقص باشد صدور گواهی گوداستندینگ انجام نمی شود.

پس از ارسال ایمیل توسط متقاضی به واحد بین الملل ،حتما پاسخ اتوماتیک دریافت خواهید کرد مبنی بر این که ایمیل شما دریافت شده است و درنهایت از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود که گواهی شما آماده است.( بازه زمانی برای صدور گواهی گوداستندینگ 20 روز کاری خواهد بود.) .

نکته مهم : چنانچه متقاضی ارسال گواهی خود از طریق ایمیل سازمان نظام پزشکی به ارگان یا سازمان مربوطه در کشور مقصد هستید باید این مورد را در درخواست خود حتما عنوان نموده و آدرس ایمیل سازمان یا ارگان مقصد نوشته شود.( گواهی گود استندینگ به هیچ عنوان به ایمیل شخصی ارسال نمی شود.)

لطفاً توجه داشته باشید که برای صدور گواهی گوداستندینگ، سوابق حرفه‌ای شما توسط معاونت محترم انتظامی بررسی می‌شود و در صورت تأیید آن معاونت، امکان صدور گواهی وجود خواهد داشت. این پروسه نیاز به زمان دارد. لطفاً این موضوع را در نظر بگیرید و در بازه زمانی مناسب درخواست گواهی خود را ثبت کنید.

به دلیل پاندمی کووید-19و افزایش تعداد متقاضیان گواهی گوداستندینگ، سازمان نظام‌پزشکی کلیه امور را بر اساس تاریخ دریافت ایمیل متقاضی ، نسبت به اولویت بندی اقدام نموده و پاسخ‌دهی را انجام خواهد داد.

 از درک شما نسبت به شرایط موجود سپاسگزاریم. بااین‌وجود، همواره تلاش می‌کنیم تا کلیه امور در سریع‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

نکته قابل توجه: اعضای نظام پزشکی سایر شهرستان ها برای ثبت درخواست گواهی گوداستندینگ باید به نظام پزشکی شهر خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام

برچسب ها : اطلاعیه
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

مهدی لاهرودی پنجشنبه, 07 اسفند,1399 22:37
سلام و عرض ادب. برای دریافت good standing جهت پرداخت مبلغ این کار چگونه و با چه لینک یا ایمیلی با واحد مالی هماهنگ کنم؟
===
سلام با واحد مالی تماس حاصل نمایید
علی ﺳﻪشنبه, 22 تیر,1400 06:49
ایا امکان ایمیل کردن گواهی گوداستندینگ وجود دارد؟
===
سلام در درخواست خود آدرس ایمیل سازمانی که باید این گواهی را دریافت کند ذکر نمایید