جمعه، 7 اردیبهشت 1403

برگزاری وبینار مقررات و قوانین رایج در امور پزشکی

برگزاری وبینار مقررات و قوانین رایج در امور پزشکی
این وبینار در راستای عمل به وظایف سازمان نظام پزشکی در برگزاری دوره های آموزشی آنلاین در شرایط کنونی پاندمیک ویروس کووید 19 و جهت ارتقاء آگاهی در خصوص مقررات و قوانین رایج در جامعه شریف پزشکی کشور برگزار میگردد.

 وبینار "مقررات و قوانین رایج در امور پزشکی" دارای 2 امتیاز بازآموزی در روز پنج شنبه 12 تیر ماه سالجاری از ساعت 10 صبح الی 12، از سوی سازمان نظام پزشکی کل و تهران برگزار می گردد.
دکتر محمدرضا عزیزی، مدیر آموزش سازمان نظام پزشکی در خصوص اهداف برگزاری این وبینار بیان کرد: این وبینار در راستای عمل به وظایف سازمان نظام پزشکی در برگزاری دوره های آموزشی آنلاین در شرایط کنونی پاندمیک ویروس کووید 19 و جهت ارتقاء آگاهی در خصوص مقررات و قوانین رایج در جامعه شریف پزشکی کشور برگزار میگردد.
وی افزود: متخصصین جراحی عمومی، متخصصین بیماری های داخلی، متخصصین زنان و زایمان، متخصصین بیماری های کودکان، متخصصین طب سالمندی و پزشکان عمومی سراسر کشور می توانند جهت حضور در این وبینار در سامانه آموزش مداوم وزارت بهداشت(www.ircme.ir) با شناسه برنامه: 155224 ثبت نام نمایند.
وی در خصوص محورهای مورد بحث در این وبینار اظهار کرد: سیر رسیدگی به پرونده ها و شکایت های کادر درمانی، نحوه صدور گواهی نامه های پزشکی و جواز دفن، معرفی عینی چالش های مقررات پزشکی(معرفی کیس) از جمله عمده موضوعاتی است که در این وبینار مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.