دوشنبه، 7 آبان 1403

چراغ سبز سازمان نظام پزشکی براي ارتقاي دانش سلامت دانش آموزان

چراغ سبز سازمان نظام پزشکی براي ارتقاي دانش سلامت دانش آموزان
معاونت آموزشی و پژوهشی  سازمان نظام پزشکی پس از امضاي تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش از تمامی ظرفیت هاي خود جهت توسعه و ترویج فناوري هاي نوین آموزش پزشکی و ارتقاء دانش سلامت جامعه بویژه دانش آموزان و آموزگاران استفاده نمود. 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور، معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی پس از امضای تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش از تمامی ظرفیت های خود جهت توسعه و ترویج فناوری های نوین آموزش پزشکی و ارتقاء دانش سلامت جامعه بویژه دانش آموزان و آموزگاران استفاده نمود.

دکتر بابک شکارچی معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که بر اساس بند ۱ اصل ۱۱۰ قانون اساسی و بند اول سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش منعقد نمودیم، اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف و ماموریت های کلان سازمان نظام پزشکی بوده و بر ارائه خدمات آموزشی پژوهشی، بهداشتی، درمانی، دارویی و توانبخشی مبتنی بر اصول ارزش های اساسی-اسلامی و نهادینه سازی آن در جامعه تاکید دارد.

وی با بیان این که از ظرفیت اعضای سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور جهت همکاری برای تولید محتوای علمی با محوریت آموزش و ارتقای سلامت جامعه استفاده کردیم ؛ افزود: ۶۵۰۰ مراقب سلامت در برنامه های آموزشی ما شرکت نموده و تحت آموزش های سلامت محور برای دانش آموزان و آموزگاران قرار گرفته اند.

شکارچی با اشاره به این که برنامه های تولید شده از شبکه سلامت پخش می شود، ادامه داد: تاکنون موفق به ضبط ۱۰ برنامه آموزشی شده ایم که ۳ برنامه پخش شده و مابقی نیز بتدریج پخش می شود.

معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی با بیان این که مراقبین سلامتی که در برنامه های آموزش محور شرکت می کنند موفق به کسب امتیاز میشوند، خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش مداوم وزارت بهداشت، معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی و اداره کل سلامت وزارت آموزش و پرورش به عنوان ستاد اجرایی برنامه های سلامت محور دانش آموزان و آموزگاران هستند و با توجه به همکاری مطلوب بین این سه رکن در آینده ی نزدیک شاهد پیشرفت های چشمگیری در حوزه سلامت دانش آموزان خواهیم بود.

 

انتهای پیام

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.