شنبه، 5 آبان 1403

پزشکان فرشتگان نجات جامعه و محور سلامت هستند

پزشکان فرشتگان نجات جامعه و محور سلامت هستند

در آیین بزرگداشت روز پزشک در سبزوار که به همت سازمان نظام پزشکی سبزوار برگزار شد، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با تقدیر از جامعه پزشکی بر نقش کلیدی آنان در تأمین سلامت مردم و ضرورت بهبود شرایط کاری پزشکان تأکید کرد.

دکتر مسعود حبیبی نقش پزشکان و داروسازان را اساسی دانست و گفت: شما فرشتگان نجاتی هستید که با فداکاری، زجر و بیماری‌ها را از جان و روح خود مایه می‌گذارید.
او افزود: پزشکان همواره در کنار مردم بوده و در شرایط سخت به خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند.
دکتر حبیبی همچنین به چالش‌های رشته پزشکی اشاره کرده و بر لزوم قدردانی از زحمات پزشکان متخصص تأکید کرد. وی اصلاح آیین‌نامه‌هایی که فشار بر پزشکان جوان را کاهش دهد، در اولویت دانست.
وی به اعتماد بالای مردم به جامعه پزشکی، خصوصاً در دوران کرونا، اشاره کرده و این امر را نتیجه زحمات و فداکاری‌های پزشکان دانست.
در پایان، دکتر حبیبی دکتر چمن را استادی دانشمند، مدیری توانمند و شناخته شده در سطح ملی با تجربه درخشان، معرفی نموده و انتصاب وی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این انتخاب آینده‌ای روشن برای دانشگاه رقم بزند.
 گفتنی است این مراسم به همت سازمان نظام پزشکی سبزوار برگزار شد و از سوی دکتر حبیبی از نظام پزشکی سبزوار بویژه دکتر محمود فاضل رئیس نظام پزشکی این شهرستان در برگزاری مطلوب این مراسم تشکر بعمل آمد.

 

 

 

پایان پیام/

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.