شنبه، 24 شهریور 1403

فراخوان مسابقه عکاسی انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران با همکاری سازمان نظام پزشکی کشور

فراخوان مسابقه عکاسی انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران با همکاری سازمان نظام پزشکی کشور
نخستین جشنواره عکس متخصصین آنستزیولوژی و مراقبت‌های ویژه با هدف افزایش آگاهی در جامعه پزشکی و متخصصین بیهوشی و استفاده از هنر عکاسان این رشته توسط انجمن آنستزیولوژی و مراقبت‌های ویژه ایران و با همکاری سازمان نظام پزشکی و همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) FIAP در ایران، برگزار می‌شود.

 

این مسابقه به شرح زیر برگزار می‌شود:
 

موضوعات:

عکاسی مستند از «اتاق عمل»، «ریکاوری» و «آی سی یو» با نگاه ویژه به حفظ سلامت و درمان بیمار و کادر اتاق عمل.
موضوع آزاد.
 

جوایز پزشکان:


برای نفر اول تا سوم پنج سال عضویت و ثبت نام رایگان در انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه و تسهیلات مربوط به آن از جمله کنگره سالیانه انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران به همراه لوح تقدیر.
 

جوایز پیراپزشکان:


نفرات اول تا سوم در هر بخش به ترتیب 8 و 5 و 3 ملیون تومان جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر
 

مهلت ارسال: 1403/07/15

اعلام نتایج: 1403/08/16

داوری: آبان 1403

پاتروناژ فوکوس: ندارد
در هر بخش می‌توان حداکثر چهار عکس (در مجموع ۸ عکس برای ۲ بخش) ارسال کرد.

هر عکس را تنها در یک بخش می توان شرکت داد.

حجم هر عکس از ۱۰ مگابایت بیشتر نباشد.
 

شرایط شرکت در مسابقه:

شرکت در مسابقه برای کلیه متخصصان بیهوشی، کارشناسان بیهوشی، جراحان و اشخاصی که فعالیتشان به نحوی با اتاق عمل مربوط است، اعم از شاغل یا بازنشسته آزاد است. عکاسانی که عکس آنان برنده یا منتخب مسابقه باشد، ملزم به ارائه مدرک معتبر فعالیت در رشته های مربوط به اتاق عمل هستند و در غیر اینصورت عکس آنان از مسابقه حذف خواهد شد.


عکس ها می بایست در چارچوب قوانین کشور باشد.
 

عکس ها باید توسط فرایند عکاسی (با موبایل یا دوربین عکاسی) ثبت شده باشند . برگزارکننده مسئول استفاده غیر مجاز شرکت کنندگان از کپی رایت نمی باشند .
 

درج نام عکاس روی عکس ممنوع است (هیچ چیز در عکس نباید وجود داشته باشد که به وسیله آن اسم عکاس شناسایی شود و داوری را تحت تاثیر قرار دهد)
 

عکس ایجاد شده توسط هوش مصنوعی و فوتومونتاژ در مسابقه مجاز نیست.
 

عکس پانوراما و HDR مجاز می باشند.
 

حریم خصوصی بیماران باید از هر لحاظ در عکس های ارسالی رعایت شده باشد.
 

عکس ارسالی باید مستند بوده، توسط خود عکاس و بصورت دیجیتالی عکاسی شده باشد (به عبارت دیگر عکس باید از برخورد نور به حسگر دیجیتال بوجود آمده باشد، نه تولید در کامپیوتر.) نور، رنگ، کنتراست و کادر عکس را می توان ویرایش کرد، اما چیزی در کادر نهایی به عکس اضافه و یا حذف نشده باشد. اگر فرایند ثبت نام و عکس های ارسالی مطابق شرایط فراخوان نباشد، امکان شرکت عکس ها در داوری وجود ندارد.
 

 

برگزارکننده مجاز به استفاده از تمام یا بخشی از عکس‌های پذیرفته شده در انتشارات مربوط به مسابقه، اعم از کتاب، سایت مسابقه و سایر موارد مرتبط با مسابقه در آینده است.
 

دبیر: دکتر امیرحسین حیدریان نایینی
 

هیئت داوران: دکتر علیرضا سلیمی، استاد دانشگاه شهید بهشتی، متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه/ علی سامعی، داور بین المللی عکاسی، Master FIAP/ دکتر امیرحسین حیدریان نایینی، متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه و عکاس، Excellent FIAP
 

آدرس دبیرخانه: انجمن بیهوشی و مراقبتهای ویژه ایران، تهران، خیابان بهار شمالی، نبش خیابان مانی، پلاک ۳۱۲ ،طبقه پنجم، واحد ۱۰، تلفن: 02188843807
 

جهت ارسال تصاویر لطفا به سایت دبیرخانه‌ی جشنواره در آدرس پایین مراجعه نموده و پس از ساخت حساب کاربری، برای ارسال تصاویر خود اقدام نمایید.
 https://bihooshi.salon.photo

 

 

پایان پیام/

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.