یکشنبه، 11 شهریور 1403

پیام تبریک رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز پزشک
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با تبریک روز پزشک نوشت: در دوران معاصر، پزشکان طلایه داران مجاهدت و جانفشانی در 8 سال دوران دفاع مقدس و سال های سنگین شیوع کرونا بوده اند و در عرصه های خدمت رسانی عمومی، پژوهش، نوآوری و خودکفایی، کشور عزیزمان ایران را به قله های افتخار و خودباوری رسانده اند.

به گزارش سازمان نظام پزشکی، دکتر محمد رئیس زاده در یادداشتی آورده است: تاریخ ایران عزیز ما سرشار از روایت های بی‌نظیری است که دستان شفابخش طبیبان این مرزوبوم در مقام واسطه‌ی فیض الهی، نجات بخش روح و جان مردمان این دیار بوده است.


در دوران معاصر، پزشکان طلایه داران مجاهدت و جانفشانی در 8 سال دوران دفاع مقدس و سال های سنگین شیوع کرونا بوده اند و در عرصه های خدمت رسانی عمومی، پژوهش، نوآوری و خودکفایی، کشور عزیزمان ایران را به قله های افتخار و خودباوری رسانده اند.


الحق که چنین فرهیختگانی وارثان شایسته پیشینیان پرافتخاری همچون ابن‌سینا، جرجانی و زکریای رازی، برزویه طبیب و... هستند.


اول شهریورماه زادروز حکیم شیخ الرئیس ابوعلی سینای بزرگ مصادف با روز پزشک، فرصت مغتنمی برای پاسداشت مقام و جایگاه پزشکان عزیز است که همدلانه در کنار مردم و بیماران ایستاده اند تا قامتی خم نشود.


اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و قدردانی و تشکر از زحمات ارزشمند تمامی همکاران عالیقدرم در راه خدمت به مردم، روز پزشک را به آنان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم اکنون که یکی از اعضای شریف و شایسته جامعه پزشکی سکان اجرایی کشور را به دست گرفته است و در آستانه روز پزشک، با رای نمایندگان ملت، جراح عالیقدری برای وزارت بهداشت انتخاب شده است، با کاهش دغدغه های متراکم جامعه پزشکی، دغدغه ای جز خدمت علمی و عملی به بیماران نداشته باشند.


دکتر محمد رییس زاده

رئیس کل سازمان نظام پزشکی

اول شهریور ۱۴۰۳

دکتر علی سلحشور امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.