یکشنبه، 11 شهریور 1403

گزارش تصویری/حضور دکتر رئیس زاده در بیست و ششمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران در هتل المپیک تهران ( ۱۷ امرداد 1403)

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: وظیفه همه ما است به رییس جمهور کمک کنیم تا موفق شود که این کار موفقیت نظام و کشور و سربلندی جامعه پزشکی است

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: وظیفه همه ما است به رییس جمهور کمک کنیم تا موفق شود که این کار موفقیت نظام و کشور و  سربلندی جامعه پزشکی است
رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور در این کنگره عنوان کرد: عضوی از جامعه پزشکی سکان مسئولیت بسیار مهم اجرایی در کشور را به عهده گرفتند، وظیفه همه ما است چه در بهداشت و درمان و چه در سایر عرصه، به رییس جمهور کمک کنیم تا وی موفق شود که این کار موفقیت نظام و کشور و سربلندی جامعه پزشکی است..

به گزارش سازمان نظام پزشکی، دکتر محمد رئیس زاده در مراسم افتتاحیه بیست و ششمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران در هتل المپیک عنوان کرد: انتظار داریم وزیر بهداشتی که در روزهای آینده مستقر خواهند شد با کمک نمایندگان مجلس ۲ تا ۳ اولویت مهم را نصب العین خود قرار دهند تا وضعیت موجود را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: توجه ویژه به اسناد و قوانین بالادستی، اولویت دادن به بهداشت و تقویت شبکه، اهتمام جدی برای رفع مشکلات نیروی انسانی حوزه سلامت و درمان، کاهش نگرانی جامعه جوان پزشکی از جمله مهاجرت، خودکشی و تسهیل فضای کسب و کار و تعرفه ها از مهمترین اولویت هایی است که وزیر بهداشت آینده باید به آن توجه جدی داشته باشد.

رئیس زاد افزود: رفع این مشکلات حتما در توان دولت فعلی است و به هیچ عنوان چیزی نیست که قابل حل نباشد. به عبارتی توجه لازم دارد که این کار صورت نمی پذیرد.

وی ادامه داد: همه 360 هزار عضو سازمان نظام پزشکی برای موفقیت دکتر پزشکیان در همه عرصه ها حداکثر تلاش خود را خواهند کرد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور تاکید کرد: به جد پیگیر موضوعاتی مانند نسخه الکترونیک، پذیرش نسخ اپتومتریست ها و ادامه تحصیل این افراد خواهیم بود.

رئیس زاده در ادامه کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری عنوان کرد: مراقب اصلی و سلامتی چشم بر عهده اپتومتریست است و امیدواریم این رشته پزشکی روز به روز پیشرفت کند و همگام با مرزهای علمی دنیا، خدمت به مردم ارائه شود.

گفتنی است، بیست و ششمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران، از ۱۷ الی ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود و اپتومتریست های کشور درخصوص جدیدترین دستاوردهای علمی روز جهان در زمینه بهترین محافظت از سلامت بینایی، به ارائه مقالات و شرکت در کارگاه های تخصصی می پردازند.

 

دکتر علی سلحشور امتیاز به خبر :

فایل پیوست

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.