یکشنبه، 11 شهریور 1403

رئیس کل سازمان نظام پزشکی:

همه 360 هزار عضو سازمان نظام پزشکی برای موفقیت رئیس جمهور دولت چهاردهم تلاش خواهند کرد

همه 360 هزار عضو سازمان نظام پزشکی برای موفقیت رئیس جمهور دولت چهاردهم تلاش خواهند کرد
رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: عضوی از جامعه پزشکی سکان مسئولیت بسیار مهم اجرایی در کشور را به عهده گرفتند، وظیفه همه ما است چه در بهداشت و درمان و چه در سایر عرصه، به رییس جمهور کمک کنیم تا وی موفق شود که این کار موفقیت نظام و کشور و سربلندی جامعه پزشکی است.

به گزارش سازمان نظام پزشکی، دکتر محمد رئیس زاده در مراسم افتتاحیه بیست و ششمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران در هتل المپیک عنوان کرد: انتظار داریم وزیر بهداشتی که در روزهای آینده مستقر خواهند شد با کمک نمایندگان مجلس ۲ تا ۳ اولویت مهم را نصب العین خود قرار دهند تا وضعیت موجود را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: توجه ویژه به اسناد و قوانین بالادستی، اولویت دادن به بهداشت و تقویت شبکه، اهتمام جدی برای رفع مشکلات نیروی انسانی حوزه سلامت و درمان، کاهش نگرانی جامعه جوان پزشکی از جمله مهاجرت، خودکشی و تسهیل فضای کسب و کار و تعرفه ها از مهمترین اولویت هایی است که وزیر بهداشت آینده باید به آن توجه جدی داشته باشد.

رئیس زاد افزود: رفع این مشکلات حتما در توان دولت فعلی است و به هیچ عنوان چیزی نیست که قابل حل نباشد. به عبارتی توجه لازم دارد که این کار صورت نمی پذیرد.

وی ادامه داد: همه 360 هزار عضو سازمان نظام پزشکی برای موفقیت دکتر پزشکیان در همه عرصه ها حداکثر تلاش خود را خواهند کرد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: به جد پیگیر موضوعاتی مانند نسخه الکترونیک، پذیرش نسخ اپتومتریست ها و ادامه تحصیل این افراد خواهیم بود.

رئیس زاده در ادامه کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری عنوان کرد: مراقب اصلی و سلامتی چشم بر عهده اپتومتریست است و امیدواریم این رشته پزشکی روز به روز پیشرفت کند و همگام با مرزهای علمی دنیا، خدمت به مردم ارائه شود.

گفتنی است، بیست و ششمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران، از ۱۷ الی ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود و اپتومتریست های کشور درخصوص جدیدترین دستاوردهای علمی روز جهان در زمینه بهترین محافظت از سلامت بینایی، به ارائه مقالات و شرکت در کارگاه های تخصصی می پردازند.

دکتر علی سلحشور امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.