شنبه، 6 مرداد 1403

بیانیه سازمان نظام پزشکی کشور برای انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران

بیانیه سازمان نظام پزشکی کشور برای انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران
سازمان نظام پزشکی کشور به مناسبت انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور، در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که به مدد الطاف الهی و با انتخاب مردم عزیز یکی از همکاران عالیقدر عضو سازمان نظام پزشکی کشور به عنوان چهاردهمین رئیس جمهور ایران برگزیده شدند، مطالب زیر به استحضار رسانده می شود:
1- از حضور مردم عزیز کشورمان در دور نخست و به خصوص حضور گسترده تر آنان در دور دوم انتخابات تشکر و قدردانی کرده، امیدواریم با عملکرد شایسته مسئولانه و قدرشناسی درخور از این مردم وفادار، شاهد حضور رو به رشد آنان در عرصه های آتی انتخابات باشیم.


2- این دستاورد ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک عرض کرده و از هدایت های مدبرانه ایشان در همه مراحل انتخابات سپاسگزاری می نمائیم.


3-به دکتر مسعود پزشکیان، فوق تخصص جراحی قلب و عروق و عضو سازمان نظام پزشکی، اعتماد شایسته ی ملت ایران را تبریک عرض کرده، توفیقات روزافزون وی را در این مسئولیت دشوار و سنگین، در راستای خدمت به مردم و کشور از خداوند منان مسئلت داریم.


4- اکنون که پس از گذر از کارزار انتخاباتی فصل جدید وفاق و همدلی فرا رسیده است، دکتر پزشکیان رئیس جمهور همه مردم ایران عزیز بوده و شایسته است که همگان عزم خود را برای یاری رساندن به وی در این مسئولیت خطیر جزم کنند.


5- جامعه پزشکی و تمامی اعضای سازمان نظام پزشکی کشور آمادگی خود را برای کمک و همکاری همه جانبه با رئیس جمهور چه در عرصه بهداشت و درمان و چه در سایر عرصه های اجرایی کشور اعلام می دارند.


6- از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم که حوزه سلامت را جزو اولویت های اصلی دولت خود بدانند و انتظارات به حق و پیش گفته جامعه پزشکی را برای خدمت هرچه بهتر به مردم عزیزمان برآورده سازند، نظرات کارشناسان و دلسوزان و نهادهای علمی و صنفی این حوزه را آنطور که باید و شاید مدنظر و عنایت قراردهند، منطبق بر اسناد بالادستی و قوانین، واقعیات و چالش های اساسی حوزه سلامت را پیگیری کنند و به دغدغه های نیروی انسانی این حوزه تخصصی و مهم بیش از پیش بپردازند تا بتوانیم ثمره عدالت در سلامت و دسترسی آسان و عادلانه همه مردم کشورمان به خدمات بهداشتی و درمانی را نظاره گر باشیم.

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران

               16 تیر ماه 1403

دکتر علی سلحشور امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.