چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در اولین جلسه شورایعالی در سال جدید:

تلاش های شبانه روزی سازمان نظام پزشکی برای تصویب و ابلاغ تعرفه ها

تلاش های شبانه روزی سازمان نظام پزشکی برای تصویب و ابلاغ تعرفه ها
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در اولین جلسه شورایعالی در سال جدید گفت:پیگیری فشرده تعرفه های خدمات سلامت،مشکلات قضایی و حقوقی برخی همکاران در روزهای پایانی سال،پرونده فوت مرحوم دکتر بخشی و نیز ارتباط با منتخبین مجلس شورای اسلامی از کارهای سازمان نظام پزشکی در یک ماه گذشته بوده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی؛ دکتر محمد رئیس زاده با اشاره به اینکه پیگیری امور فوق بدون تعطیلی و در تمام ایام نوروز ادامه داشته است، افزود: علاوه بر آن تعمیرات اساسی ساختمان نظام پزشکی برای اخذ تائیدیه ایمنی هم در همین ایام در جریان بود و می توان گفت که روزهای پایانی سال و ایام نوروز پرکارترین ایام سازمان نظام پزشکی بوده است.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی برای تصویب و ابلاغ تعرفه ها، تصویب آن در اولین جلسه هیات دولت در 5 فروردین و ابلاغ جداول آن را در 26 فروردین حرکتی روبه جلو دانست که نتیجه پیگیری های وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی و نیز توجه دولت محترم بوده است.

دکتر رئیس زاده ضمن توضیح پرونده فوت دکتر بخشی، از اشراف کامل سازمان نظام پزشکی به این پرونده و پیگیری جدی آن در مراجع ذیربط تا حصول نتیجه نهایی اطلاع داد.

 

فریبا خان احمدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.