شنبه، 8 اردیبهشت 1403

واکنش سازمان نظام پزشکی به پخش سریال توهین آمیز علیه کادر درمان در رسانه ملی

واکنش سازمان نظام پزشکی به پخش سریال توهین آمیز علیه کادر درمان در رسانه ملی
استفاده از عبارات و ادبیات بسیار وهن آمیز و زننده علیه کادر درمان و جایگاه جامعه پرستاری در فیلم پخش شده در شبکه سه که سه شنبه شب گذشته در صدا و سیما پخش شد، واکنش های زیادی را از سوی  جامعه درمانی کشور به دنبال داشت. صدا و سیما در حالی با واژگان دور از شان کادر درمان را مورد حمله قرار داد که تا همین دیروز همان ها از نزديک دستي برآتش زدند و تا پای جان در مراکز درمانی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا جنگیدند.بدون شک اين موفقيت جز با فداکاري و همکاري ايثارگرانه و صبورانه همه دست اندرکاران عرصه درمان اعم از پزشک و پرستار و پيراپزشک ميسر نبوده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی؛ توهین به جامعه درمانی خصوصا جامعه پرستاری کشور در حالی از رسانه ملی سر در آورد که کارگردان / تهیه کننده فیلم "هفت سر اژدها" علاوه بر در مقابل هم قرار دادن پزشک و پرستار همچنین با استفاده از الفاظی زشت و توهین آمیز حمله به جامعه خدوم درمان را به نهایت رساندند. در این میان و در پی تخریب و تهاجم به جامعه درمانی کشور از سوی عوامل این فیلم و صدا و سیما، کادر درمان کشور خواهان عذرخواهی رسمی مدیران شبکه سه سیما در زمان پخش این سریال هستند.

سازمان نظام پزشکی به عنوان بزرگترين نهاد صنفي و براساس وظايف مصرح قانوني در حمايت از مردم شريف و جامعه معزز سلامت؛ ضمن محکوم کردن عوامل پخش فیلم" "هفت سر اژدها" از شبکه سوم سیما مبنی بر تخریب کادر درمان، خواستار برخورد جدی با عوامل سازنده این فیلم و نیز خواهان تغيير نگرش سازمان صدا و سيما در توليد و پخش برخی از سریال و فیلم‌ها و تجدید رویه صدا و سیما در ساخت برنامه هایی با مضمون توهین به جامعه پزشکی شد.

 

فریبا خان احمدی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.