شنبه، 8 اردیبهشت 1403

چهاردهمین سمینار از مجموعه تورکنفرانس های" اصلاح سبک زندگی با ورزش" برگزار شد

  • 14 اسفند 1402
  • 13:25
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
چهاردهمین سمینار از مجموعه تورکنفرانس های" اصلاح سبک زندگی با ورزش" برگزار شد
چهاردهمین سمینار از مجموعه تورکنفرانس های اصلاح سبک زندگی با ورزش تحت عنوان مروری بر "اورژانس‌های پزشکی ورزشی" در تاریخ 4 تا 6 اسفند ماه 1402 در مجموعه هتل‌های گردشگری و جهانگردی دیزین برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی؛ در این برنامه که با حضور جمع کثیری از اعضای سازمان نظام پزشکی از رشته های مختلف پزشکی ، دندانپزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی و ... به همراه خانواده های آنان برگزار شد، اعضای سازمان در کنار بهره مندی از مباحث متنوع آموزشی اورژانس‌های پزشکی ورزشی از جمله " آسیب‌های نخاعی در ورزش، آنافیلاکسی و واکنش‌های آلرژیک در ورزشکاران، آسم و برونکواسپاسم تحریک شده توسط ورزش، رابدومیولیز ناشی از فعالیت، کانکاشن مغزی در ورزش، اورژانسهای فک و صورت در ترومای ورزشی، اورژانس‌های قلبی در ورزش، شکستگی‌ها و در رفتگی مفصل‌ها در ورزش" از سایر برنامه های ورزشی چون آموزش و تمرین اسکی و سایر تفریحات زمستانی وفرهنگی مجموعه استفاده نمودند.

قابل ذکر است مجموعه تورکنفرانس‌های اصلاح سبک زندگی با ورزش در دو سال گذشته با مدیریت و برنامه ریزی معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی و با همکاری انجمن پزشکان ورزشی ایران و با بهره گیری از اساتید مبرز این حوزه برگزار شده و سعی دارد تا مطالب علمی مرتبط را در محیطی متفاوت و در کنار خانواده در اختیار جامعه پزشکی کشور قرار دهد.

علاقمندان میتوانند جهت اطلاع از برنامه های آینده و شرکت در آنها به سایت معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان به نشانی  زیر مراجعه یا با شماره های 84138431 یا 09125099370 تماس حاصل نمایند.

 

نشانی سایت معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی:  learn.irimc.org

 

 

فریبا خان احمدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.