شنبه، 8 اردیبهشت 1403

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی:

دوره آموزشی ویژه قضات هیات های انتظامی در سازمان نظام پزشکی برگزار شد

دوره آموزشی ویژه قضات هیات های انتظامی در سازمان نظام پزشکی برگزار شد
دوره آموزشی ویژه قضات هیات های انتظامی صبح روز پنج شنبه با حضور قضات هیات های انتظامی نظام پزشکی دوره آموزشی که با همکاری مشترک معاونت آموزشی و انتظامی سازمان تدارک دیده شده بود برگزار شد. در انتهای این دوره قضات شرکت کننده از بیمارستان امام رضا (ع) به عنوان یک فیلد آموزشی نیز بازدید کردند و در جریان روند کاری شاغلین حرف پزشکی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی؛معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی درباره جزئیات جلسه دوره آموزشی ویژه قضات هیات های انتظامی گفت: پیرو انعقاد تفاهم نامه ما بین رئیس کل سازمان نظام پزشکی و معاون منابع انسانی قوه قضائیه جلسه آموزشی برای قضات عضو هیات های انتظامی استان های تهران، البرز، قم و قزوین برگزار شد.

دکتر محمدرضا خردمند در ادامه افزود: در این جلسه مباحث پزشکی مورد نیاز قضات و مباحث قانونی مبتلا به هیات های انتظامی در سه سخنرانی جداگانه ارائه شد و پرسش های قضات حاضر در جلسه نیز پاسخ دهی شد.

وی گفت: در یک پنل دو ساعته ضمن آنکه قضات دیوان عالی کشور و نیز قضات عالی رتبه در خصوص مسائل حقوق پزشکی و انتظامی سخنرانی کردند به سوالات قضات عضو هیات های انتظامی بدوی و تجدید نظر انتظامی شهرستان ها و استان های شرکت کننده نیز پاسخ دادند.

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی عنوان کرد: پس از پایان جلسه قضات دادگاه دادگستری از بیمارستان 501 ارتش که یک بیمارستان جنرال درمانی و آموزشی است بازدید دو ساعته به عمل آوردند و ضمن آشنایی با بخش ها مختلف بیمارستانی با شرح وظایف مسئولین فنی و درمانی بیمارستان بطور میدانی آشنا شدند.

دکتر خردمند در پایان یادآور شد: معاونت آموزشی نظام پزشکی اجرای برنامه آموزشی را بر عهده داشت و معاونت انتظامی سازمان نیز در برگزاری نشست مشارکت داشت.

 

  

فریبا خان احمدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.