شنبه، 8 اردیبهشت 1403

سخنان نادرست دبیر ستاد علم و فناوری آن شورا اصلاح شود

نامه مهم رییس کل سازمان نظام پزشکی به دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی

 نامه مهم رییس کل سازمان نظام پزشکی به دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی
در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری که با حضور دکتر حسن زاده دبیر شورای عالی برنامه ریزی به عنوان نماینده وزارت بهداشت برگزار شد رجبعلی برزویی دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از پذیرش دانشجوی تخصصی پزشکی از مقطع دیپلم یا کارشناسی خبر داد این سخنان غیرمنطقی و نسنجیده باعث واکنش رئیس کل سازمان نظام پزشکی شد

متن نامه دکتر رئیس زاده به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین

جناب آقای خسرو پناه

دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی

با سلام

پیرو عرائض حضوری، مجددا اعلام می دارد ورود دبیر ستاد علم و فناوری آن شورا چه در دوره قبل و چه در دوره فعلی به حوزه آموزش پزشکی بر اساس اطلاعات و آمار مخدوش، امر مبارکی نبوده و نخواهد بود.

اصرار بر این روال نامتناسب واظهار نظر دبیر این ستاد در برنامه اخیر تلویزیونی مبنی بر پذیرش دستیار رشته های تخصصی پزشکی از مقطع دیپلم یا کارشناسی، وهن جایگاه رفیع علم و عالمان ورشته پزشکی ودر نهایت وهن آن شورای عالی و مهم است که موجب تاسف و تاثر فراوان اساتید و عالمان جامعه پزشکی کشور شد و نشان از عدم اشنایی مطلق دبیر ستاد علم و فناوری! با محتوا و روال آموزش پزشکی دارد.

لذا از جنابعالی که همواره نگاه متعالی به ارزش علم و علم آموزی داشته اید انتظار می رود به هر شکل که صلاح می دانید دستور فرمایید این روال نادرست به نحو مقتضی جبران گردد.

دکتر محمد رییس زاده

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.