شنبه، 8 اردیبهشت 1403

رئیس نظام پزشکی زنجان جزئیات مشارکت اعضای نظام پزشکی در پروژه مجتمع مسکونی ویلایی بندر انزلی را تشریح کرد

آغاز ثبت نام پروژه مسکونی ویلایی بندرانزلی، ویژه جامعه پزشکی

آغاز ثبت نام پروژه مسکونی ویلایی بندرانزلی، ویژه جامعه پزشکی

رئیس نظام پزشکی زنجان درباره جزئیات مشارکت اعضای سازمان نظام پزشکی در پروژه مسکونی ویلائی واقع در استان گیلان منطقه آزاد انزلی گفت: نظام پزشکی زنجان با اجرای پروژه مجتمع مسکونی اعضای جامعه پزشکی در رامسر توانست به الگوی موفقی در حوزه رفاهی و اجتماعی بدل شود بطوریکه بنا به درخواست اعضای نظام پزشکی زنجان، 120 نفر از اعضا در پروژه رامسر ثبت نام کردند و دفترچه قرارداد دارند،پس از اتمام برداشت میوه پروانه ساخت این پروژه تا یک ماه آینده آماده بهره برداری است و عملیات احداث آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی،دکتر محمد محرمی با اشاره به درخواست مکرر اعضای نظام پزشکی مبنی بر تدارک اجرای پروژه دوم در استان گیلان به دلیل همجواری با استان زنجان در ادامه افزود: زمین پروژه دوم در منطقه آزاد انزلی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تیم اجرایی نظام پزشکی زنجان به دلیل ارتقای شاخص های رفاهی و اجتماعی و اجرای پروژه رامسر مورد اعتماد اعضای سازمان نظام پزشکی واقع شده است، گفت: مصوبه ساخت پروژه مجتمع مسکونی ویلایی واقع در منطقه آزاد انزلی در کمیسیون گردشگری سازمان نظام پزشکی و نیز هیئت مدیره نظام پزشکی زنجان دریافت شده است و مدیران نظام پزشکی زنجان از جمله رئیس و معاونت توسعه نظام پزشکی زنجان به دلیل پیشگیری از هر گونه مشکل حقوقی و تبعات محتمل برای سازمان نظام پزشکی، طرف قرارداد اعضای سازمان نظام پزشکی هستند در واقع این یک قرارداد حقوقی و شخصی است و نظام پزشکی زنجان صرفا جنبه اطلاع رسانی را بر عهده دارد.

دکتر محرمی درباره جزئیات پروژه مجتمع مسکونی ویلائی واقع درمنطقه آزاد بندرانزلی اظهار داشت: در بررسی های میدانی در استان گیلان و احصا محلی در منطقه آزاد انزلی زمینی را به مساحت حدود 35 هزار متر مربع در منطقه توریستی و آزاد کاسپین در نظر گرفته ایم.زمین دارای امتیاز آب، برق و گاز است و حدود 70 قطعه زمین دارای سند تفکیکی تک برگی شش دانگ عرصه و عیان با کاربری مسکونی با مساحت قطعات بین متراژ 400 تا 500 متر مربع است.

رئیس نظام پزشکی زنجان گفت: مجوز ساخت قطعات دو طبقه است که متراژ هر طبقه 150 متر مربع بوده و قابلیت اخذ مجوز ساخت سه طبقه هم وجود دارد که این امکان فراهم می شود تا تقاضای دو یا سه نفر برای یک قطعه زمین هم در صورت تمایل ایجاد شود.

رئیس نظام پزشکی زنجان درباره شرایط واگذاری مجتمع های مسکونی و قطعات زمین در منطقه آزاد انزلی به اعضای سازمان نظام پزشکی عنوان کرد: اولا که هیچ سودی ازاین پروژه عاید کسی نمی شود و عملا یک کار رفاهی در جهت ارتقای رفاه اعضای سازمان نظام پزشکی است همچنین قیمت تمام شده زمین ها بر اساس معامله ای که با مالک زمین انجام می دهیم، واگذار می شود.

وی افزود: پروژه گیلان نیز مانند پروژه قبلی دارای تیم فنی متشکل از اعضای متقاضی پروژه خواهد بود و ساخت واحدهای ویلایی به طریق مدیریت پیمان با نقشه های تیپ ارائه شده توسط گروه کارشناسی است  و متقاضیان ساخت پس از خرید زمین، با انعقاد قرارداد احداث می توانند از طریق مدیران پروژه با توجه به مقرون به صرفه تر بودن به این شیوه برای اعضا اقدام کنند.

به گفته دکتر محرمی؛ در پروژه رامسر یک وام 200 میلیون تومانی از بانک عامل و نیز وام 650 میلیون تومانی مسکن اختصاص داده شده است در پروژه گیلان نیز همین اتفاق خواهد افتاد بطور کلی قیمت خرید و هزینه ساخت بسیار با صرفه خواهد بود و هزینه ها سرشکن می شود در قبال زحمت و تلاش و چانه زنی تیم نظام پزشکی زنجان با شرکت پیمانکار درصد بسیار ناچیزی از قرارداد مدیریت پیمان این پروژه را با نظر تیم فنی به نفع نظام پزشکی زنجان و برای ساخت ساختمان نظام پزشکی زنجان اختصاص خواهیم داد.  

گفتنی است، طبق گفته رئیس نظام پزشکی زنجان؛ برای هر یک از نظام پزشکی های مرکز استان ها دو قطعه پیش بینی شده است که در مرحله اولیه ثبت نام می توانند از بین متقاضیان نظام پزشکی های تابعه استان دو نفر اصلی و سه نفر ذخیره را معرفی کنند. در صورتی که هر یک از استان ها متقاضی وجود نداشته باشد سهمیه مورد نظر با اولویت به ذخیره های سایر استان ها اعطا می شود.

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.