شنبه، 8 اردیبهشت 1403

برگزاری دومین دوره نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت در شیراز

برگزاری دومین دوره نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت در شیراز
دومین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت در استان فارس برگزار می گردد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی؛ دومین دوره نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت به همراه نخستین رویداد تخصصی زندگی سالم(با محوریت معرفی محصولات غذایی سلامت محور، ارگانیک و رژیمی) از تاریخ 21لغایت 24 آذر 1402در شیراز برگزار می‌گردد.

این رویداد با حمایت استانداری فارس، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس و سازمان نظام پزشکی و با عاملیت اجرایی شرکت رویدادسازان توسعه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس و در مرکز این استان به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور و کانون برتر گردشگری سلامت در کشور برگزار می شود.

رسالت این رویداد، بازدید هدفمند جامعه عمومی و تخصصی و بهره برداری ویژه هیات هایی از جامعه پزشکی، فعالان اقتصادی، تشکل های علمی و صنفی، تسهیل گران سلامت، فعالان حوزه گردشگری و اقشار مختلف مردم به منظور آشنایی با توانمندی ها، پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در حوزه خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی، و گردشگری سلامت و دستاوردها، فناوری ها و نوآوری های مربوطه است.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تماس 09170457539و 09170457537  مجری نمایشگاه مذکور( شرکت رویدادسازان توسعه) تماس حاصل بفرمایند.

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.