شنبه، 8 اردیبهشت 1403

برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران

برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران

هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران با هدف اعتلای فرهنگ قرآنی کادر درمان، زمینه سازی برای تعالی و کسب شایستگی های عمومی و حرفه ای کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی و اعتلای علمی و معنوی آنان با تاکید بر آموزه های قرآن کریم و عترت برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی؛ آیین‌نامه برگزاری هشتمين دوره مسابقات قرآن كريم بين بيمارستان‌ها و مراكز درمانی تهران «يادواره شهدای مدافع سلامت شهرتهران» که به میزبانی بیمارستان خاتم الانبیا(ص) در دی ماه برگزار می شود در پایگاه اینترنتی  بیمارستان خاتم الانبیا به نشانی https://khatamhospital.org/ بارگذاری شد.واجدین شرایط می توانند فرایند ثبت نام را با مراجعه به این پایگاه اینترنتی طی نمایند.

کادر بیمارستان ها و مراکز درمان(شهر تهران) جهت شرکت در "هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران" می توانند با مراجعه به  پایگاه اینترنتی بیمارستان خاتم الانبیا(ص) ضمن دسترسی به آیین نامه همچنین فرم ثبت نام در این دوره از مسابقات را تکمیل نمایند.

بنابر گفته حجت الاسلام محمودرضا ذکاوت، دبیر این دوره از مسابقات و مشاور فرهنگی بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء؛ این دوره از مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی و در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل با محوریت سوره مؤمنون، حفظ سوره های نبأ و نازعات با قضاوت بر اساس آیین نامه داوری مسابقات سازمان اوقاف و تفسیر و مفاهیم سوره های مبارکه نبأ و نازعات(براساس منبعی تفسیری که در پایگاه اینترنتی بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بارگذاری شده است) برگزار می شود.

این مسابقات ویژه تمامی کارکنان شاغل رسمی، پیمانی و قراردادی و شرکتی اعم از پزشک، پرستار، تکنسین های اورژانس، دارویی و آزمایشگاهی، فوریت های پزشکی و نیروهای اداری و خدماتی بانو و آقای شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمانی شهر تهران است.

مطابق آیین نامه مسابقات مذکور، واجدین شرایط تا 10 آبان ماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی بیمارستان خاتم الانبیا(ص) صرفا در یک رشته ثبت نام کنند.

 این مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار خواهد شد.

 

 

 

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.