شنبه، 8 اردیبهشت 1403

رئیس کل سازمان نظام پزشکی از ارائه بسته تشویقی به دولت برای حمایت از پزشکان جوان خبر داد

درخواست سازمان نظام پزشکی از دولت؛ پزشکان جوان زیر چتر حمایت دولت قرار گیرند

درخواست سازمان نظام پزشکی از دولت؛ پزشکان جوان زیر چتر حمایت دولت قرار گیرند
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، از ارائه بسته تشویقی به دولت برای حمایت از پزشکان جوان خبر داد و گفت: ارائه تسهیلاتی برای تهیه مسکن، خرید تجهیزات مطب و همچنین پرداخت‌ها، از جمله محتوای بسته تشویقی برای پزشکان جوان است.

در حالیکه موانع اشتغال پزشکان جوان باعث شده معیشت آنها نیز دستخوش مشکل شود و نتوانند آن طور که باید هزینه‌های زندگی را تأمین کنند در همین زمینه دکتر محمد رئیس زاده با اشاره به همکاری با وزارت بهداشت برای ارائه تسهیلات به پزشکان جوان، گفت: در سال گذشته تصمیم گرفته شد امتیاز تأسیس مطب در شهرهای بزرگ، از ۳۶۰ به ۲۵۰ و در سایر شهرها، از ۲۵۰ به کسب ۱۸۰ امتیاز برسد.

دکتررئیس زاده افزود: برای تسهیل در طرح اجباری پزشکان نیز، راهکارهایی اندیشیده شد تا امکان ماندگاری بعد از پایان طرح برای پزشکان جوان فراهم شود.

به گزارش مهر، رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در تشریح بسته تشویقی برای حمایت از پزشکان جوان همچنین به روز رسانی پرداختی‌ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: باید بتوانیم با تسهیلاتی که برای پزشکان جوان فراهم می‌کنیم، شرایط اشتغال و معیشت مناسب را ایجاد کنیم تا انگیزه‌ها برای خدمت در مناطق دور از مراکز استان‌ها نیز تقویت شود.

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.