شنبه، 8 اردیبهشت 1403

معاون آموزشی وزیر بهداشت:

تسویه حساب‌های سیاسی و جناحی در خصوص اساتید علوم پزشکی صحت ندارد

تسویه حساب‌های سیاسی و جناحی در خصوص اساتید علوم پزشکی صحت ندارد
معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه معیار اصلی انتخاب اعضای هیات علمی، صلاحیت علمی و اخلاقی بوده و نه سلائق سیاسی و جناحی گفت: اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها، یکی از مهم ترین ارکان پیشرفت کشور هستند و تسویه حساب های سیاسی و جناحی در خصوص آنها صحت ندارد.

بوالفضل باقری فرد گفت: حدود سه هزار نفر عضو بورد در رشته های مختلف در وزارت بهداشت حضور دارند که از بهترین سرمایه های علمی کشور و پشتوانه برنامه های حوزه سلامت هستند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: نگاهی گذرا به اسامی اعضای بورد وزارت بهداشت نشان می دهد که معیار اصلی انتخاب آنها، صلاحیت علمی و اخلاقی بوده و نه سلائق سیاسی و جناحی، به گونه ای که چنین سعه صدری در انتخاب آنها حتی در دوره های قبل هم وجود نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: آیین نامه بازنشستگی اعضای هیات علمی دانشگاهها هیچ تغییری نسبت به سنوات قبل نداشته و ادامه فعالیت این عزیزان به شرط حضور فعال در عرصه های علمی و پژوهشی با حفظ شئون و ارزش های اخلاقی، اسلامی و انقلابی همچنان ادامه دارد.

به گزارش وبدا باقری فرد در پایان تصریح کرد: با وجود برخی شایعات بی اساس در خصوص حذف چهره های علمی از دانشگاه ها و گروه های بورد، این سرمایه های علمی کشور در آرامش کامل و کمال امنیت مشغول انجام وظایف محوله در حوزه آموزش و پژوهش هستند.

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.