یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403

کادر نظام سلامت از فرصت اربعین برای ارتقای جایگاه علمی ایران در جهان استفاده کند

کادر نظام سلامت از فرصت اربعین برای ارتقای جایگاه علمی ایران در جهان استفاده کند
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: عملیات بهداشت و درمان اربعین نیاز به گایدلاین (راهنمای بالینی) مجزا دارد و تدوین این امر برای ارتقا جایگاه علمی پزشکان و کادر نظام سلامت ایران در دنیا بسیار مفید است.

 دکتر محمد رئیس‌زاده رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در نشست خبری سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین عنوان کرد: مفتخر هستیم که سازمان نظام پزشکی بتواند در ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین کمک کند.

وی ادامه داد: در این راستا می‌توانیم ارائه همه خدمات سلامت، بهداشت و امدادی را در قالب یک کتاب برای عرضه به سایر کشورها تدوین کنیم.

رئیس زاده افزود: عملیات بهداشت و درمان اربعین فرصت مناسبی است تا پزشکان ایرانی جایگاه خود در جهان در زمینه مدیریت تجمعات با محوریت خدمات پزشکی ارتقا دهند.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور تصریح کرد: عملیات بهداشت و درمان اربعین نیاز به گایدلاین (راهنمای بالینی) مجزا است و تدوین این کار به ارتقا جایگاه علمی پزشکان ایران در دنیا بسیار مفید است.

وی عنوان کرد: اربعین بهترین فرصت علمی برای جامعه پزشکی ایران است تا در دنیا جایگاه ایران اسلامی و دیگر کشورهای اسلامی که در این راهپیمایی جهانی شرکت می کنند، دیده و ارج داده شود.

گفتنی است، در سومین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین که ۱۱ تا ۱۳ مرداد ماه 1402 و پس از دهه اول ماه محرم در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود. بیش از دو هزار شرکت کننده از رشته‌های علوم پزشکی شرکت می کنند. همچنین بالغ بر ۴۰ سخنران خارجی در این کنگره سخنرانی خواهند کرد و حدود یکصد نفر نیز مهمان خارجی به عنوان شنونده حضور خواهند یافت.

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.