جمعه، 31 فروردین 1403

جامعه پزشکی در علم و عمل همیشه در صدر بوده است

جامعه پزشکی در علم و عمل همیشه در صدر بوده است
رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان با اشاره به این که جامعه پزشکی در علم و عمل همیشه در صدر بوده و  نیاز به حمایت بیشتری دارد ؛ گفت: این جامعه مورد بی مهری اشخاص و سازمان ها بوده و هر چه فشار بیشتری بر آن ها وارد شود، در نهایت بر روی سلامت جامعه اثر می گذارد.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی دکتر پرویزکاشفی در آئین تجلیل از برگزیدگان جامعه پزشکی اصفهان با اشاره به نقش پررنگ پزشکان در دوران هشت سال دفاع مقدس و همه گیری کرونا بیان کرد: جامعه پزشکی جزو نخبگان هستند لذا از بدو ورودشان به دانشگاه از برگزیدگان محسوب می شوند؛ امتحان های جامع را پشت سر گذاشته و زحمت زیادی کشیده‌اند و  بار مسئولیتی که اکنون بر دوششان گذاشته شده ؛سنگین تر از دوران تحصیل است.

وی با بیان این که جامعه پزشکی از ابتدا نخبه بوده و برای خدمت رسانی به مناطق محروم کشور نیز می روند؛ افزود:افرادی که اکنون در جایگاه پیشکسوت قرار دارند، در کارنامه کاری خود خدمت در مناطق محروم را نیز ثبت کرده اند.

رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان با اشاره به این که جامعه پزشکی در علم و عمل همیشه در صدر بوده و  نیاز به حمایت بیشتری دارد، تصریح کرد: این جامعه مورد بی مهری اشخاص و سازمان ها بوده و هر چه فشار بیشتری بر آن ها وارد شود، در نهایت بر روی سلامت جامعه اثر می گذارد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.