جمعه، 10 فروردین 1403

آینده پزشکی کشور به نوع نگاه مسئولین گره خورده است

آینده پزشکی کشور به نوع نگاه مسئولین گره خورده است
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در مراسم تجلیل از برگزیدگان جامعه پزشکی اصفهان گفت: نوع نگاه مسئولین به حوزه سلامت، آینده پزشکی کشور را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی دکتر محمد رئیس زاده ضمن بیان مطلب فوق افزود:وضعیتی که در حال حاضر داریم در مقایسه با چنددهه قبل غیر قابل توصیف است؛ وضعیت بهتر شده و این پیشرفت ها ادامه دارد.

وی با اشاره به این که توانستیم در دوران سخت ۸ سال دفاع مقدس پیشرفت کرده و اکنون به اینجا رسیدیم؛ادامه داد: نوع نگاه مسئولین به مسائل برای گشایش مرزهای علمی بسیار اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: نوع نگاه مسئولین به حوزه سلامت، آینده پزشکی کشور را دگرگون خواهد کرد. جامعه پزشکی سرمایه عظیمی برای کشور است و این سرمایه قیمتی ندارد؛ مشکلات حوزه بهداشت و درمان کشور به دست این قشر حل می شود و می توانند در عرصه جهانی آورده هایی داشته باشند.

 رئیس کل سازمان نظام پزشکی با ا شاره به این که جامعه پزشکی ایران کاملا قانونی و شرافتمندانه فعالیت می کند؛ اذعان کرد: در نقاط مختلف کشور به خصوص پزشکان جوان با تمام مشکلاتی که وجود دارد، در حال خدمت رسانی هستند.

 رئیس زاده خاطرنشان کرد: برای ارتقاء جامعه پزشکی حفظ وحدت و انسجام بسیار با اهمیت است؛ لذا به جای تخریب یکدیگر نصیحت دوستانه را در پیش گیریم.

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.