پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403

مجمع عمومی عادی سالیانه نظام پزشکی آغاز به کار کرد

مجمع عمومی عادی سالیانه نظام پزشکی آغاز به کار کرد
درآستانه عید سعید مبعث مجمع عمومی نظام پزشکی با حضور رئیس کل سازمان ؛ هیات رئیسه مجمع عمومی؛ رئیس شورای عالی و اعضای این مجمع امروز جمعه 28 بهمن ماه 1401 به مدت دوروز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی در آغاز جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه نظام پزشکی دکتر حسین انصاری مورد رئیس مجمع عمومی ؛ضمن تبریک عید سعید مبعث و آغاز راه رستگاری و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت و عرض خیر مقدم به حضور منتخبین جامعه پزشکی بیان کرد: تشکیل مجمع سالیانه نظام پزشکی فرصتی مغتنم و مناسب و قانونی است هر چند کوتاه مدت و به فواصل نسبتا طولانی برگزار می شود اما در جهت هم‌اندیشی ؛هم افزایی ؛واکاوی و درک اهمیت جایگاه رفیع سازمان پرتلاش و توانمند نظام پزشکی کشور به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به این که بخش بزرگی از موهبت امنیت در گرو سلامت است؛ افزود: جامعه پزشکی احیاگر صحت؛ سلامت و همچنین پدیدآورنده امنیت روانی جامعه است و تلاش های ارزنده جامعه پزشکی که با مهارت؛ دانش ؛ایثار و اخلاص توام بوده همواره نوید بخش حیات و سلامت مردم بوده است.

 

وی با اشاره به گذر از ایام بحرانی همه گیری کرونا ادامه داد: بار دیگر تغییری بی‌نظیر از مفهوم عشق به انسانیت ؛ایثار و شرافت حرفه‌ای را در کشور عزیزمان از سوی جامعه خدوم پزشکی نظاره‌گر بودیم.

رئیس مجمع عمومی نظام پزشکی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که جامعه فرهیخته پزشکی در سال‌های آغازین انقلاب هم‌دوش دلاورمردان این سرزمین در جنگ تحمیلی افتخارآفرین بودند؛ اظهار کرد: در این نبرد سهمگین با اهریمن کرونا جامعه پزشکی با تقدیم بیش از 300 شهید مدافع سلامت در راه دفاع از سلامت هموطنان خوش درخشیدند که نام و جانفشانی این عزیزان در حافظه تاریخی مردم ایران زمین فراموش شدنی نخواهد بود.

انصاری مود ضمن گرامی‌داشت  یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و مدافعین سلامت خاطرنشان کرد: امیدواریم همواره هدف عالی شفابخشی که فطرت آشنای تمای جوامع پزشکی است ؛ همچنان سرلوحه تلاش بی وقفه همکاران باشد تا دم مسیحایی موجود در روح قدسی نیز ملازم علم و عمل و خرد ما گشته و مقصود حاصل آید.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.