شنبه، 1 اردیبهشت 1403

استمرار سمینارهای سبک زندگی با ورزش از سوی معاونت آموزشی نظام پزشکی

استمرار سمینارهای سبک زندگی با ورزش از سوی معاونت آموزشی نظام پزشکی
در ادامه سلسله برنامه‌های اصلاح سبک زندگی با ورزش ، سمینار ورزش و علوم شناختی در تاریخ ۲۸ تا ۳۰ دی ماه جاری با حضور ۱۷۰ تن از اعضای جامعه پزشکی و خانواده آن ها در محل هتل دیزین برگزار شد .

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی ،این برنامه ها که به همت معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی و انجمن پزشکان ورزشی ایران به صورت ماهانه برگزار می‌شود، در محیطی متفاوت به ارائه آموزش‌ های مورد نیاز جامعه پزشکی در کنار ایجاد فرصت باهم بودن و تفریح اعضای سازمان با خانواده آن ها می پردازد که مورد استقبال گسترده جامعه پزشکی کشور قرار گرفته و در مسیر پیشرفت به سر می‌برد.

گفتنی است در پنجمین برنامه از این سری، موضوعاتی همچون ورزش و ارتقای توجه و تمرکز ، ورزش و ارتقای حافظه ، ورزش و عملکردهای شناختی ، ورزش و برنامه ریزی ، تصمیم گیری و حل مسئله، ورزش و حافظه فعال ، هدف گزینی در ورزش ، ورزش و نقش آن در تعامل ذهن و بدن ، ورزش و کنترل هیجانی ، ورزش و انگیزش ، ورزش و اعتیاد از دیدگاه مغز و شناخت ، ورزش و مغز و هماهنگی حرکتی ، مغز و حرکت و تصویر سازی ذهنی ، نوروفیزیولوژی ورزش ، ورزش و مغز و شرایط جوی ، توانمندسازی شناختی در ورزشکاران مورد بحث و آموزش قرار گرفتند. اعضای سازمان، درکنار برنامه آموزشی طراحی شده و کسب ۱۵ امتیاز آموزش مداوم ، از برنامه آموزش اسکی رایگان و بهره‌مندی از تفریحات و گردشگری در محیط برفی و اسکی در پیست نیز برخوردار بودند.

لازم به ذکر است اعضای سازمان نظام پزشکی علاقه مند به این گونه برنامه ها می‌توانند از طریق نشانی زیر در جریان زمان و چگونگی شرکت در برنامه‌های آینده قرار گیرند :

https://learn.irimc.org/

 

 

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.