شنبه، 1 اردیبهشت 1403

۵۹ نماینده طرح استیضاح وزیر بهداشت را امضا کرده‌اند

 ۵۹ نماینده طرح استیضاح وزیر بهداشت را امضا کرده‌اند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با تأکید بر اینکه تاکنون ۵۹ نماینده در سامانه جامع قانون گذاری مجلس طرح استیضاح وزیر بهداشت را امضا کرده‌اند و استیضاح همچنان در دستور کار است، گفت: اظهارات معاون پارلمانی در مورد پس گرفتن اغلب امضاها صحت ندارد.

دکتر عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به اظهارات معاون پارلمانی رئیس جمهور مبنی بر پس گرفتن اغلب امضاهای استیضاح وزیر بهداشت توسط درخواست کنندگان استیضاح، گفت: اظهارات ایشان صحت ندارد زیرا تاکنون 59 نماینده در سامانه جامع قانون گذاری مجلس طرح استیضاح را امضا کردند البته این طبیعی است که برخی امضای خود را پس بگیرند اما شامل همه نمی‌شود و استیضاح همچنان در دستور کار است.

وی افزود: استیضاح زمانی قابل طرح است که حداقل 10 نماینده آن را امضا کنند اما تعداد امضاکنندگان بسیار بیشتر از این میزان است.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ادامه داد: چنین اظهارنظرهای خلافی درست نیست و در گفت و گوی حضوری که امروز با حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد این مصاحبه داشتم تمامی تقصیرها را به گردن رسانه ها انداختند و موضوع پس گرفتن اغلب امضاها را تکذیب کردند./

پایان پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.