شنبه، 1 اردیبهشت 1403

جامعه پزشکی هر نوع درد مردم را رنج خود می داند

جامعه پزشکی هر نوع درد مردم را رنج خود می داند

معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که جامعه پزشکی در راستای حفظ جان انسان ها در هر لباس و موقعیتی حساسیت نشان می دهد؛ گفت: سپید پوشان جامعه پزشکی آماده خدمت به مردم هستند و هر گونه رنج و دردی برای مردم را درد و رنج خود می دانند .

 

دکتر اکبر رنجبر زاده در گفت و گو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی با اشاره به این که با حضور دکتر  محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی و به اتفاق سه نفر از نمایندگان مجلس (دکتر آریان پور، خانم دکتر محمد بیگی،دکتر اقبال شاکری)،دکترشکیب رئیس سازمان نظام مهندسی،دکتر مسائلی مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی و همراهی جمعی از مدیران سازمان نظام پزشکی  به زیارت خانواده شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان برای دلجویی رفتیم، بیان کرد: جامعه پزشکی ایران اسلامی در راستای حفظ جان انسان ها در هر جا و مکانی و در هر لباس و موقعیتی حساسیت نشان می دهد . در جبهه های جنگ تحمیلی هم پزشکان زیادی را مشاهده کردیم که رزمندگان و حتی اسرای جنگی را مداوا می کردند .

وی افزود: جامعه پزشکی وظیفه دارد برای حفظ جان انسان ها تلاش کند و از این جهت خدمت خانواده شهید روح الله عجمیان حضور یافته تا هم دلجویی کرده باشیم و هم به این خانواده تبریک و تسلیت عرض نمائیم.

معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی  ادامه داد: شهادت در راه حفظ امنیت بسیار با ارزش است و تاکنون بیش از 200 هزار شهید برای حفظ ایران اسلامی تقدیم شده است و امروز در موقعیت مناسبی به لحاظ عدم امکان نفوذ دشمن به داخل کشور قرار داریم و برای همیشه شهدا زنده اند و نزد پروردگار خود روزی می خورند و ما نیز وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم.

رنجبر زاده تاکید کرد: ما همه سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و جامعه پزشکی برای حفظ شأن و درمان تمامی آحاد کشور و در مسیر خدمت به سلامت بشریت و بویژه شهروندان ایران اسلامی حساسیت ویژه ای دارد و سپید پوشان جامعه پزشکی آماده خدمت به مردم هستند و هر گونه رنج و دردی برای مردم را درد و رنج خود می دانند .

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.