پنجشنبه، 9 فروردین 1403

چهارمین دوره از برنامه های آموزشی تفریحی نظام پزشکی با 8 امتیاز بازآموزی برگزار شد

چهارمین دوره از برنامه های آموزشی تفریحی نظام پزشکی با 8 امتیاز بازآموزی برگزار شد
سرپرست مرکز آموزش های مهارتی و حرفه‌ای سازمان نظام پزشکی از برگزاری کنفرانس چالش های ورزش و زندگی شهری با حضور نزدیک به صدنفر از اعضای جامعه پزشکی در هتل جهانگردی شمشک خبرداد.

دکتر بابک پورقلیج در گفت و گو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی با اعلام این خبر گفت: در ادامه مجموعه تور کنفرانس های آموزشی سازمان نظام پزشکی،  کنفرانس چالش‌های ورزش و زندگی شهری در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذرماه و با حضور قریب به صد تن از اعضای جامعه پزشکی در هتل جهانگردی شمشک برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه آموزشی در کنار طبیعت گردی و برخورداری از خدمات جانبی تفریحی خانوادگی، مباحث ورزش‌های هوازی ایزومتریک و تاثیر آن بر vo2max ، کنترل وزن و روند سلامتی بویژه در بانوان ، تمرینات ورزشی بی‌هوازی HIIT و فواید ، اثرات  و نمونه هایی از این گونه تمرینات و همچنین تفاوت ورزش‌های هوازی و بی‌هوازی به بحث و آموزش گذاشته شدند.

مدرس و مجری برگزاری تورکنفرانس های آموزشی سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: این برنامه ، چهارمین دوره از سری برنامه‌های آموزشی تفریحی است که توسط سازمان نظام پزشکی  و با همکاری انجمن پزشکان ورزشی ایران طی دو روز برگزار شده و دارای هشت امتیاز آموزش مداوم است که با توجه به استقبال چشمگیر اعضا امیدواریم استمرار و گسترش یابد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.