جمعه، 10 فروردین 1403

حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی در کنفرانس یکروزه تشخیص و درمان کیست هیداتید

حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی در کنفرانس یکروزه تشخیص و درمان کیست هیداتید
رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور در محل کنفرانس کیست هیداتید حضور یافته و با اساتید این کنفرانس و شرکت کنندگان گفت و گو نمود.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی ؛ کنفرانس یکروزه پیشگیری، تشخیص و درمان های جدید کیست های هیداتید با حضور پزشکان رشته‌های مختلف پزشکی از سراسر کشور در محل سازمان نظام پزشکی در حال برگزاری است.

دکتر محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور نیز در محل کنفرانس کیست هیداتید حضور یافته و با اساتید این کنفرانس و شرکت کنندگان گفت و گو نمود.

دکتر فرخ سعیدی فوق تخصص جراحی قفسه صدری و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهيد بهشتي به عنوان دبیر علمی این کنفرانس خبری به سخنرانی پرداخت و روش‌های جدید تشخیص کیست هیداتید را برشمرد.

دکتر محمد داود یادگاری متخصص عفونی و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهيد بهشتی نیز در مورد روش‌های درمان طبی و راههای پیشگیری از کیست هیداتید بحث و گفت و گو نمود.

دکتر فصیحی هرندی استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان و رئیس مرکز تحقیقات کیست هیداتید ایران در این کنفرانس حضور یافته و وضعیت انتشار و اپیدمیولوژی کیست هیداتید درکشور ایران را برشمرد و راههای کاهش این بیماری را مطرح نمود.

دکتر فهیمی فوق تخصص جراحی قفسه سینه نیز در این کنفرانس از روش‌های مختلف و جدید جراحی کیست هیداتید سخن گفت.

 

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.