پنجشنبه، 30 فروردین 1403

برنامه های تور کنفرانس معاونت آموزش وپژوهش نظام پزشکی ماهانه برگزار می شود

برنامه های تور کنفرانس معاونت آموزش وپژوهش نظام پزشکی ماهانه برگزار می شود
سرپرست مرکز آموزش های مهارتی و حرفه‌ای سازمان نظام پزشکی از برگزاری تور کنفرانس معاونت آموزش و پژوهش این سا زمان بصورت ماهانه خبر داد.

دکتر بابک پورقلیج درگفت و گو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی با اشاره به برگزاری کنفرانس نقش ورزش در تندرستی هنگام کار و فعالیت در روزهای پنجشنبه و جمعه (26 و 27 آبان ماه 1401 ) به همت معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی با همکاری انجمن پزشکان ورزشی ایران در هتل جهانگردی میگون اظهار کرد: در این کنفرانس که سومین برنامه از مجموعه تور کنفرانس های معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی با امکان کسب 6 امتیاز بازآموزی بود ؛موضوعات اثر تمرینات کاردیو در شاخص سلامت، معرفی تمرینات پلایومتریک،عضلات درگیر در تمرینات پلایومتریک، کاربرد تمرینات پلایومتریک،خطرات تمرینات پلایومتریک و تمرینات ورزشی کالری سوزمطرح و آموزش داده شد .

وی افزود: طی این برنامه دو روزه ، مدرسین دوره مخاطبان را با روشهای جدید و به روز چگونگی انجام ورزش‌های مناسب برای سنین مختلف و میزان کالری سوزی هر رشته آشنا ساختند.

وی ادامه داد: در این برنامه که با استقبال حداکثری اعضای سازمان مواجه شد ، در کنار ساعتها برنامه آموزشی ، ضمن طبیعت گردی و پیاده روی چند کیلومتری ، استفاده از امکانات اقامتی نیز پیش بینی شده و مورد استفاده شرکت کنندگان قرار گرفت.

پورقلیج خاطرنشان کرد: برنامه های تور کنفرانس معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی بصورت ماهانه برگزار شده و با توجه به استقبال بسیار خوب اعضای سازمان،  همچنان ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می‌توانند برگزاری این دسته از برنامه ها را از طریق سایت معاونت آموزشی سازمان به نشانی  learn.irimc.org پیگیری نمایند.

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.