پنجشنبه، 9 فروردین 1403

جلسه مشترک رییس و ارکان سازمان نظام پزشکی با دبیر شورای عالی امنیت ملی

جلسه مشترک رییس و ارکان سازمان نظام پزشکی با دبیر شورای عالی امنیت ملی
شمخانی جامعه پزشكي را پرچمدار پيشرفت و عزت ايران در جهان معرفی کردند

دکتر محمد رییس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان گفت : در جلسه ای که بنده و ارکان سازمان نظام پزشکی با دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی داشتیم ایشان با تقدیر از خدمات ارزنده جامعه پزشکی کشور بویژه در مبارزه با فراگیری کرونا از جامعه پزشکی به عنوان سرمایه نظام و ستونهای اعتماد کشور یاد کردند

دکتر رییس زاده گفت: آقای شمخانی جامعه پزشكي را  پرچمدار پيشرفت و عزت ايران در جهان معرفی کردند و گفتند به همین دلیل این مجموعه ارزشمند همواره مورد طمع دشمن بوده است. 

دكتر محمد رئيس زاده رئيس كل سازمان نظام پزشكي افزود: در این جلسه گزارشي از شرايط جامعه پزشكي و ساختار  بزرگترين سازمان مردم نهاد كشور که ماهانه بيش از ٨٠ ميليون خدمت به مردم ارائه می کند،ارائه شد.  

وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري نسبت به پيشرفتهاي به وجود آمده در علم و تجهيزات پزشكي و مراكز درماني كشور خاطرنشان كرد: سازمان نظام پزشكي قديمي ترين نهاد صنفي با وظايف حاكميتي است كه بدون بودجه دولتي و با حق عضويت اعضاي خود اداره مي شود .   

وي با اشاره به حوادث اخير كه به نوعي پزشكي بوده است؛ افزود: بديهي است كه اظهار نظر جامعه پزشكي پررنگ تر بوده و در خصوص وقايع چهارم آبان ماه نيز خارج از سازمان نظام پزشكي برخوردهايي صورت گرفت كه گلايه مندي پزشكان و بازداشت برخي همكاران را به دنبال داشت كه اكثريت آنان آزاد شدند .  

رئيس كل سازمان نظام پزشكي ضمن تاكيد بر حق اعتراض جامعه پزشكي با رعايت اصول گفت: جامعه پزشكي با هر گونه اغتشاش و ايجاد ناامني براي محيط علمي و شغلي و آسيب به اموال مردم شديدا مخالف است .  

وي تصريح كرد: حفظ حرمت جامعه پزشكي و آرامش براي ارائه خدمت شاغلين حرف پزشكي و همچنين ايجاد فضاي مسالمت آميز همراه با تكريم براي بيان مطالبات جامعه پزشكي ضروري است.  

در ادامه این جلسه برخی از اعضای سازمان نظام پزشکی نیز به بیان دیدگاههای خود در مورد وقایع اخیر و نقش و جایگاه جامعه پزشکی و انتقاد از برخی برخوردهای صورت گرفته با اجتماع کنندگان در برابر ساختمان نظام پزشکی در روز چهارم آبان ماه پرداختند.

انتهای پیام/

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.