جمعه، 31 فروردین 1403

گام های تازه نظام پزشکی تهران بزرگ در دومین سال فعالیت خود در دور جدید

گام های تازه نظام پزشکی تهران بزرگ در دومین سال فعالیت خود در دور جدید
رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از شتاب گرفتن تلاش‌های این مجموعه برای ارتقاء استانداردهای حرفه‌ای و اعتلای سلامت جامعه پس از یکسال نخست خدمت خود خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از روابط عمومی نظام پزشکی تهران بزرگ دکتر سیدمؤید علویان با اشاره به این که  آغاز فعالیت دبیرخانه صیانت از حقوق و تکالیف حرفه‌ای برای رسیدگی به چالش‌های مهم و موارد مناقشه، گامی مهم برای بهره‌مندی از نظرات کارشناسان و فعالان عرصه‌های اجتماعی و صنفی و شرکا بود تا بتوانیم برای اخذ تصمیم‌های لازم و پیگیری آنها، جمع‌بندی‌های بهتری داشته باشیم؛ اظهار کرد: بدیهی است این گام استوار و تحولات دیگری که در نظام پزشکی تهران در حال رخ‌دادن است، همگی با هدف پاسخ‌دادن مطلوب‌تر به نیازها و درخواست‌های به‌حق اعضا در نظر گرفته شده است. 


وی افزود: در این راستا سرداری از گروه مدیریتی نظام پزشکی تهران بزرگ درخواست معافیت از ادامه مسئولیت را داشته‌اند و فرصت خدمت را به دلاوری می‌سپارد تا مسیر خدمت کماکان با سرعتی روزافزون ادامه یابد. 


رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ درباره تغییرات در مدیریت نظام پزشکی تهران بزرگ اظهارکرد: تردیدی در ارزشمندی زحمات دوستانی که تا کنون با ما بوده‌اند، نداریم و یقین داریم آنچه در روزهای تلخ و شیرین آموخته‌ایم چراغ راه آینده ما خواهد بود. این گونه است که در کنار توفیقات، نقاط ضعف هم فرصتی برای آموختن ما خواهد شد.

علویان خاطرنشان کرد: امروز همراهی دکتر ساعی به عنوان معاون توسعه نظام پزشکی تهران بزرگ و دکتر امیر صدری به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ را از دست خواهیم داد که برای ایشان موفقیت در جایگاه‌های آتی را آرزو می‌کنیم و یقین داریم به عنوان اعضای بینا و خردمند، مطالبه‌گر و نقاد، صریح و صادق ،ما را از دادن مشورت محروم نمی‌کنند.

وی گفت: برای همکاران جدید و تازه نفس گروه مدیریتی؛ دکتر جعفری معاون توسعه نظام پزشکی تهران بزرگ و دکتر حسام‌الدین ریاحی مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ نیز آرزوی موفقیت در انجام وظایف محوله را دارم.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.