شنبه، 1 اردیبهشت 1403

پیام تبریک رئیس مجمع عمومی نظام پزشکی کشور به مناسبت روز داروساز

پیام تبریک رئیس مجمع عمومی نظام پزشکی کشور به مناسبت روز داروساز
هیئت رئیسه مجمع عمومی نظام پزشکی کشور در پیامی 5 شهریور ماه زاد روز حکیم زکریای رازی و روز داروساز را به جامعه داروسازی کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی در متن پیام تبریک رئیس مجمع عمومی نظام پزشکی کشور آمده است:

بنام انکه تن را نور جان داد
خرد را سوی دانایی عنان داد

همکاران گرانمایه  داروساز،بدون تردید توان وهمت بالا و عزم و اراده ستودنی شما در تمامی ادوار تاریخ وبویژه همگامی با مدافعین سلامت در نبرد بااهریمن کرونا تلاشی است ستودنی وتاریخی وقابل هرنوع تمجید وتقدیر که در راستای حفظ تقدس حرفه داروسازی وسلامت احاد مردم ایران زمین صورت میگیرد.
 پنجم شهریور فرخنده زادروز (حکیم زکریای رازی )دانشمند پژوهشگر وحکیم تواناو الگوی  راستین پژوهشگران و دانشمندان در سراسر جهان برشما رهرو راستین ان بزرگمرد مبارک باد.
با احترام دکتر انصاری مود
رییس مجمع نظام پزشکی کشور

 

گفتنی است هیئت رئیسه مجمع عمومی نظام پزشکی کشور نیز در پیامی روز داروساز را به جامعه داروسازی کشور تبریک گفته است که متن آن در ذیل آمده است:

پنجم شهریور زادروز حکیم زکریای رازی که به عنوان "روز داروساز"نامیده شده است به همکاران داروساز زحمتکش و بی ادعا که براستی در زمره ارزش آفرینان جان انسان ها و خدمت رسانان عرصه دارو و عالمان کیمیاگری و مدافعین سلامت و تلاشگران راستین ولی گمنام عرصه سلامت بشمار می روند؛ صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

هیئت رئیسه مجمع عمومی نظام پزشکی کشور

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.