ﺳﻪشنبه، 4 اردیبهشت 1403

ضریب تعرفه خدمات پزشکی برای مناطق کمتر برخوردار متفاوت در نظر گرفته شود

ضریب تعرفه خدمات پزشکی برای مناطق کمتر برخوردار متفاوت در نظر گرفته شود
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به عدم همخوانی تعرفه ها با میزان خدمات پزشکی گفت: باید ضریت تعرفه خدمات پزشکی برای مناطق کمتر برخوردار متفاوت در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی دکتر محمد رئیس زاده در گفت و گو با رادیو جوان با اشاره به این که تعرفه خدمات پزشکی باید در مناطق کمتر برخوردار واقعی تر دیده شود؛ اظهار کرد: تعرفه های موجود با میزان خدمات پزشکی همخوانی ندارد و

ضریب تعرفه ها در مناطق کمتر برخوردار باید متفاوت در نظر گرفته شود ؛ یعنی ضریب تعرفه برای پزشکی که در مناطق محروم کار می کند، نباید با ضریب تعرفه پزشکی که در یک کلانشهر به ارائه خدمت می پردازد، یکسان باشد .

وی افزود : باید به همکارانی که در مناطق کمتر برخوردار خدمت می کنند تسهیلات ارائه دهیم زیرا در یک کلانشهر فرصت های شغلی مانند کلینیک ، بیمارستان خصوصی و دی کلینیک وجود دارد؛ اما در یک شهر کوچک با وجود صرفا یک بیمارستان دولتی ، فرد فرصت شغلی دیگری ندارد لذا این موضوع باید از طریق ارائه تسهیلات برای تامین مطب و خرید تجهیزات پزشکی جبران شود.

وی همچنین در خصوص کمبود پزشک در مناطق کمتر برخوردار خاطرنشان کرد: باید توزیع نیروی پزشک متناسب شود که به شدت نامتناسب و ناعادلانه است که این امر نیاز به زیرساخت ها و الزامات ماندگاری همکاران در مناطق کمتر برخوردار دارد.

رئیس کل نظام پزشکی تاکید کرد: افزایش ظرفیت باید متناسب با زیرساخت های موجود و رعایت شرط کیفیت آموزش هم انجام شود.

انتهای پیام

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.