جمعه، 10 فروردین 1403

همواره باید نوآوری های جدید دنیا را در آموزش های پزشکی لحاظ کنیم

همواره باید نوآوری های جدید دنیا را در آموزش های پزشکی لحاظ کنیم
دبیر علمی همایش تازه ها و اورژانس های دندانپزشکی با اشاره به این که در حوزه علوم پزشکی از دانش روز دنیا هیچ چیزی کم نداریم، گفت: در همه شاخه های علوم پزشکی به روز ، پیشرو و پیشتاز بوده و باید نوآوری های جدید را همواره در آموزش های پزشکی لحاظ کنیم.

دکتر اکبر فاضل نجف آبادی در حاشیه جشنواره آموزشی سازمان نظام پزشکی با بیان این که بعد از سه سال وقفه به دلیل کرونا اولین کنگره حضوری آموزش جامعه پزشکی را با این وسعت شاهد هستیم ؛ اظهار کرد: یکی از اهداف و وظایف سازمان نظام پزشکی ارتقای سطح علمی همکاران برای خدمت رسانی بهتر به بیماران بوده که این امر مستلزم به روز بودن پزشکان است .

وی با اشاره به این که سازمان نظام پزشکی علاوه بر مسئولیت خود در قبال پزشکان، وظیفه حفظ سلامت آحاد مردم را نیز بر عهده دارد؛ افزود: یعنی باید جامعه پزشکی را برای خدمت رسانی بهتر به مردم آماده نموده  و در این راستا همواره باید نوآوری های جدید دنیا را در آموزش ها لحاظ کنیم.

وی ادامه داد: این مهم ایجاب می کند که مبحث اورژانس ها را در آموزش ها لحاظ کنیم، یعنی به همکاران رشته های مختلف آموزش دهیم چگونه بیماران اورژانسی را در مطب ها  و کلینیک ها مدیریت کنند.

دبیر علمی همایش تازه ها و اورژانس های دندانپزشکی با اشاره به این که سطح علمی جامعه پزشکی ایران بالا بوده و بیماران از کشورهای حوزه خلیج فارس برای دریافت درمان های سطح بالا به کشورمان مراجعه می کنند؛ خاطرنشان کرد: دندانپزشکی ما جزو برترین های دنیاست و از نظر محتوای آموزشی ، بهترین کوریکولوم دندانپزشکی را داریم .

فاضل ضمن بیان این مطلب که دانشجویان دندانپزشکی نخبه های کشور هستند؛اذعان کرد: اساتید آموزش دهنده نیز از برجستگان این حوزه بوده که از توانمندی های لازم برای آموزش برخوردارند. لذا برگزاری همایش های آموزشی به منظور اطلاع از آخرین یافته ها و نوآوری های جدید در حوزه علوم پزشکی موجب افزایش رضایتمندی بیماران از خدمات درمانی حوزه های مختلف خواهد بود.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.