جمعه، 10 فروردین 1403

ارتقاء سطح علمی جامعه پزشکی ایران همپای آخرین یافته های علمی دنیا است

ارتقاء سطح علمی جامعه پزشکی ایران همپای آخرین یافته های علمی دنیا است
عضو شورای عالی نظام پزشکی با اشاره به این که برگزاری همایش های آموزشی برای رشته های مختلف پزشکی موجب افزایش توانمندی همکاران و در نهایت رضایمندی بیماران از خدمات تشخیصی و درمانی خواهد شد؛ گفت: سطح علمی جامعه پزشکی ایران همپای آخرین یافته های علمی ارتقاء پیدا می کند و در زمینه روش های نوین تشخیصی و درمانی از دنیا عقب نیستیم.

دکتر فرجود شکوهی در حاشیه برگزاری جشنواره آموزشی سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی اظهار کرد: با شیوع اپیدمی کرونا برنامه های آموزشی جامعه پزشکی به صورت آنلاین برگزار می شد اما کیفیت آموزش های حضوری به مراتب بهتر بوده و همکاران رشته های مختلف امکان تبادل نظر و ارائه یافته ها و اطلاعات خود به یکدیگر را در سطح وسیعتری خواهند داشت.

وی افزود: جشنواره آموزشی سازمان نظام پزشکی که به همت معاونت آموزش و پژوهش این سازمان در رشته های مختلف از جراحی داخلی گرفته تا فیزیوتراپی و توانبخشی  برگزار می شود بواقع گام موثری در ارتقای سطح علمی و مهارت های جامعه پزشکی است .

وی با بیان این که جامعه پزشکی پس از مدت ها در این جشنواره آموزشی از آخرین یافته های حوزه پزشکی بصورت حضوری بهره مند می شود؛ اذعان کرد: سطح علمی جامعه پزشکی ایران همپای آخرین یافته های علمی ارتقاء پیدا می کند و در زمینه روش های نوین تشخیصی و درمانی از دنیا عقب نیستیم.

عضو شورای عالی نظام پزشکی خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش ها در بهبود کیفیت آموزش پزشکی در ایران موثر بوده و هر چه تازه های بیشتری وارد علم پزشکی شود، گیرندگان خدمت رضایت و بهره مندی بیشتری خواهند داشت .

شکوهی با اشاره به این که نگاه متولیان حوزه سلامت به جامعه پزشکی باید حمایتی باشد؛ یاد آور شد: هر قدر در جهت حمایت از جامعه پزشکی و ارائه بستر های لازم به منظور ارتقاء توانمندی و سطح علمی آن ها تلاش شود، میزان رضایتمندی عموم افراد جامعه از خدمات حوزه سلامت افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.