جمعه، 10 فروردین 1403

جامعه پزشکی بهترین کیفیت درمان را به مردم ارائه می دهد

جامعه پزشکی بهترین کیفیت درمان را به مردم ارائه می دهد
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در آئین رونمایی از طرح بیمه تکمیلی خادمان سلامت گفت: جامعه پزشکی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قادر است بهترین کیفیت درمان را به مردم ارایه دهد به طوری که در هیچ حوزه‌‌ای نیاز به اعزام بیمار به خارج از کشور نداریم.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی، دکتر محمد رئیس زاده  با اشاره به این که شرایط کنونی کشور رسیدگی به امور معیشتی در هر حوزه‌ای اولویت‌های همه ما است؛ اظهار کرد: رسیدگی به امور معیشتی از جمله درمان، بسیار مهم است و اگر هرکدام از ما دچار مشکل شدیم باید بتوانیم خدمت درمانی با کیفیت دریافت کنیم.

وی افزود: جامعه پزشکی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قادر است بهترین کیفیت درمان را به مردم ارایه دهد به طوری که در هیچ حوزه‌‌ای نیاز به اعزام بیمار به خارج از کشور نداریم و مردم اطمینان دارند که بهترین نوع خدمت را در کشور دریافت می‌کنند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که تنها راه حل و تنها جایی که می‌تواند دغدغه مردم در هزینه‌های درمان را پوشش دهد ،بیمه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری بیمار نباید دغدغه ای به جز رنج بیماری داشته باشد و  اگر بخواهیم به فرموده ایشان عمل کنیم باید بیمه ها در این حوزه تمام تلاش خود را انجام دهند.

و اگر ما بخواهیم به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند اگر فردی دچار بیماری شد باید تلاش کنیم به جز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشد باید بیمه‌ها در این حوزه فعالیت کنند.

وی با اشاره به این که انجمن های پزشکی باید در باب اطلاع رسانی به پرسنل برای عقد قرارداد کمک کنند؛ اذعان کرد: حدود سیصد و پنجاه هزار نفر عضو سازمان نظام پزشکی هستند، که با خانواده و  تکنسین ها و پرسنل خود در مراکز درمانی این عدد به نهصد هزار نفر می‌رسد، این افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی نبودند که با تلاش سازمان بیمه  از امروز می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند.

رئیس زاده یاد آور شد: افرادی که شامل این بیمه می‌شوند افراد جوان و کادر درمان تحت رصد و غربالگری هستند، این اقدام را به فال نیک گرفته و امیدواریم خدمات خوبی به همکاران ما در این حوزه ارائه شود.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.