جمعه، 31 فروردین 1403

درپیامی توسط رئیس کل سازمان نظام پزشکی صورت گرفت:

تقدیر و تشکر رئیس کل سازمان نظام پزشکی از رئیس صدا و سیما

تقدیر و تشکر رئیس کل سازمان نظام پزشکی از رئیس صدا و سیما
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیامی از پیگیری ویژه رئیس صدا و سیما و تهیه برنامه بدون تعارف و مصاحبه با پزشک جوان و متعهد یزدی که جان مصدومی را از مرگ حتمی نجات داد تقدیر و تشکر نمود

به گزارش اداره کل روابط عمومی، متن پیام دکتر رئیس زاده به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
(من احیاها کانما احیا الناس جمیعا)
برادر ارجمند جناب آقای دکتر جبلی
رییس محترم سازمان صدا و سیما

سلام علیکم
همانگونه که اطلاع دارید چند روز پیش خانم دکتر دهقان نیری، پزشک جوان، متعهد و توانمند یزدی با اقدام به موقع در احیاء یک هموطن جوان به شدت مصدوم شده  در تصادف شهری،موجب نجات جان وی شد.
صدا و سیما گزارش این اقدام حیاتبخش را پخش کرد و سپس در مصاحبه با خانم دکتر و هموطن جوان، اوج این رابطه زیبای انسانی و حرفه ای را به تصویر کشید.
با پیگیری شخص جنابعالی،امشب  در برنامه وزین بدون تعارف، پخش شده از اخبار ۲۰و۳۰، از خانم دکتر  و نیز تعهد و نوعدوستی جامعه پزشکی ایران اسلامی تقدیر به عمل آمد.
تقویت این رابطه و ارتقا اعتماد متقابل بین مردم عزیز کشورمان و جامعه خدوم و شریف پزشکی، راهبردی ارزشمند و درخور ستایش است که اهتمام رسانه ملی در آموزش همگانی و ارج نهادن به مقام انسانیت و فداکاری را به درستی نشان داد.
لذا از حسن نظر وپیگیری جنابعالی وتلاش همکارانتان در صدا و سیمای مرکز یزد تشکر و قدردانی مینمایم.
سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت کارشناسی،آمادگی خود را برای همکاری و تعمیق روابط جامعه پزشکی و صدا و سیما در راستای خدمت هر چه بهتر به مردم عزیزمان اعلام میدارد.
دکتر محمد رئیس زاده
رییس کل
۱۴۰۱/۰۴/۱۷

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.