جمعه، 10 فروردین 1403

واکنش دکتر نوبخت به اظهارات رئیس جمهور و انتقاد از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

واکنش دکتر نوبخت به اظهارات رئیس جمهور و انتقاد از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
دبیر مجمع انجمن‌های علمی تخصصی گروه پزشکی به نقل قول رئیسی رئیس جمهور از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان درباره مقابله با کرونا واکنش نشان داد و خطاب به وی نوشت: مطالبی که آقای رییس‌جمهور از قول جنابعالی گفتند متاسفانه باعث وهن جامعه پزشکی و قدرناشناسی جنابعالی نسبت به همکاران جان بر کف بهداشت و درمان و بزرگ کردن افراد غیرمسئول در امور تخصصی می‌باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ در پی اظهارات ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه "رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به من گفت چهره‌های بسیجی و جهادی و انقلابی(در ایام کرونا) به بیمارستان‌ها رفته‌اند و به پزشکان و پرستاران یاد می‌دادند چگونه باید برای مردم کار کرد"، دکتر علی نوبخت حقیقی، دبیر مجمع انجمن‌های علمی تخصصی گروه پزشکی و رییس اسبق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نوشت:

سلام واحترام

مطالبی که آقای رییس‌جمهور از قول جنابعالی گفتند متاسفانه باعث وهن جامعه پزشکی و قدرناشناسی جنابعالی نسبت به همکاران جان بر کف بهداشت و درمان و بزرگ کردن افراد غیرمسئول در امور تخصصی می‌باشد.

احتمالا آقای رییس‌جمهور نتوانستند منظور جنابعالی را خوب توجیه نمایند. ضمن عرض خسته نباشید، امیدوارم به نحو مطلوب جبران شود.

با تشکر

علی نوبخت حقیقی

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.