جمعه، 7 اردیبهشت 1403

استاندارلرستان در سازمان نظام پزشکی کشور مطرح کرد:

سازمان نظام پزشکی کشور یک ظرفیت نخبگانی خاص در کشور است

سازمان نظام پزشکی کشور یک ظرفیت نخبگانی خاص در کشور است
استاندار لرستان در دیدار با رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: سازمان نظام پزشکی کشور یک ظرفیت نخبگانی خاص در کشور است و به جهاتی این ظرفیت یک سرمایه برای کشور است.

دکتر فرهاد زیویار استاندار لرستان به همراه احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی این استان با حضور در جلسه ای با دکتر محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور  ضرورت حضور در سازمان نظام پزشکی پیگیری مرتبط با مباحث مطرح شده در همایش بزرگ نظام پزشکی در منطقه گردشگری بیشه استان لرستان و شناخت و آشنایی بیشتر این عزیزان از قابلیت ها و ظرفیت های استان لرستان عنوان نمود .

  

استاندار لرستان افزود: استان  لرستان به جهاتی مرکز تلاقی استانهای خوزستان، اصفهان ، کرمانشاه ایلام، چهار محال بختیاری و منطقه زاگرس  است که با بعد مسافتی دو یا سه ساعته به این استان ها دسترسی داشته و موجب می گردد این استان از قابلیت های ویژه ای نسبت به سایر استانها برخوردار باشدو می توان به تعبیری این استان را قطبیتی به جهت گردشگری و مکانی در منطقه غرب و زاگرس با جمعیتی حدود 14 تا 15 میلیون نفر نسبت این استان ها دانست.

دکتر فرهاد زیویار افزود:  به همین جهت به لحاظ این موارد و با درایت و صلاحدید دکتر رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی این همایش در استان لرستان برگزار گردید تا این قابلیت های استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به طبیعت خاص و آثار تاریخی منحصر به فرد این استان گفت:  صرفنظر از ابن ابعاد مکانی و امکانات خدادادی اعم از طبیعت، آبشارها و امکانات، یکسری امکاناتی وجود دارد که نمیتوان از آنها غفلت کرد که می توان به مجموعه آثار تاریخی منحصر به فردی که شاید قابل مقایسه با سایر مجموعه های کشور نباشد اشاره نمود.

دکتر فرهاد زیویار با اشاره به حضور نخبگان درمجموعه سازمان نظام پزشکی کشور افزود: به همین جهت چون سازمان نظام پزشکی کشور یک ظرفیت نخبگانی خاص در کشور است و به جهاتی این ظرفیت یک سرمایه برای کشور است.

 استاندار لرستان در پایان گفت: وجود این عزیزان در همایش بزرگ نظام پزشکی دراستان لرستان که به پشتوانه جامعه عظیمی با حدود 350 هزار نفر عضوسازمان نظام پزشکی است می تواند با دیدار متقابلی که امروز با حضوردر سازمان نظام پزشکی انجام شد موجب گردد تا این امکانات مورد توجه این خانواده بزرگ قرار گیرد تا از این ظرفیت های متقابل امکانات خدادادی و فضای گردشگری از یکطرف و سرمایه اجتماعی و نخبگی که در مجموعه سازمان نظام پزشکی وجود دارد از طرف دیگر در کنار هم قرار گیرد تا ان شالله در شرایط بعدی مورد بهره برداری قرار گیرد.    

شایان ذکر است در این جلسه راهبردی دکتر اکبر رنجبرزاده معاون اجتماعی و امور مجلس، دکتر رضا مسائلی مدیر عامل صندوق تعاون و دکتر یوسف کاظمی دستیار ویژه رئیس کل سازمان نظام پزشکی حضور داشتند.

انتهای پیام/

سازمان نظام پزشکی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.