شنبه، 1 اردیبهشت 1403

نشست هم اندیشی نظام پزشکی های غرب و مرکز کشور با رئیس کل سازمان نظام پزشکی

نشست هم اندیشی نظام پزشکی های غرب و مرکز کشور با رئیس کل سازمان نظام پزشکی
در نشست هم اندیشی نمایندگان نظام پزشکی های غرب و مرکز کشور با دکتر محمد رئیس زاده در مورد معضلات پزشکان عمومی، انعکاس نادرست و شیوه ی ناصحیح بیان مطالب در صدا و سیما، مسائل تعرفه ای ، مالیات، الزامات عقد قرارداد با بیمه ها و ساختار معیوب بیمه ای کشور بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی، صبح امروز جلسه ای به میزبانی استان لرستان و با حضور روسای نظام پزشکی و نمایندگان استان های لرستان، کردستان ، همدان، ایلام، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری،بوشهر، هرمزگان و یزد تشکیل و در مورد معضلات پزشکان عمومی، انعکاس نادرست و شیوه ی ناصحیح بیان مطالب در صدا و سیما، مسائل تعرفه ای ، مالیات، الزامات عقد قرارداد با بیمه ها و ساختار معیوب بیمه ای کشور بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه دکتر محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن قدردانی از میزبانی زاگرس نشینان و حضور مقامات مسئول استانی در این نشست، به جایگاه و اهمیت تاریخی و هنر قوم لر پرداخت و از ظرافت یافته ها و قصه ی هزاره های گمنام زاگرس به عنوان منابع اصیل فرهنگی سخن گفت.

 وی هم چنین با اشاره به بزرگان و مشاهیر این قوم از شهدای دفاع مقدس،حوزه‌های علمیه تا نویسندگان و موسیقی دانان  و شاعران برجسته این منطقه بزرگ از جغرافیای ایران به میهن پرستی و حماسه آفرینی های آن ها اشاره نمود.

رئیس زاده در مورد بحث های فنی حوزه سلامت نیز اذعان کرد: باید توجه داشت که جامعه پزشکی یکی از پرافتخارترین خدمات را در طول چهار دهه گذشته انجام داده است و طی دوسال شیوع کرونا در همین کشور ،۶۳ پیوند قلب موفق اطفال انجام شد که ایران را در مقام نخست دنیا قرار داد .
 وی افزود: این کار نشان دهنده توانمندی بالا، تکنیک فوق العاده، هماهنگی تیمی جامعه پزشکی ایران بوده که موید خودکفایی مطلق کشور در حوزه سلامت است.


در این نشست دکتر محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، معاون سیاسی امنیتی استاندار، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، معاون درمان دانشگاه و معاونین فنی و نظارت، توسعه نیروی انسانی، پارلمانی و امور اجتماعی و برخی اعضای شورای عالی و‌مجمع عمومی نظام پزشکی حضور داشتند.

انتهای پیام
 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.