شنبه، 1 اردیبهشت 1403

حضور گروه پزشکی مجمع داوطلبان درمانگر(مدد) در منطقه صفر مرزی خرمشهر و محل ریزش ساختمان متروپل آبادان

حضور گروه پزشکی مجمع داوطلبان درمانگر(مدد) در منطقه صفر مرزی خرمشهر و محل ریزش ساختمان متروپل آبادان
معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی به همراه گروه پزشکی مجمع داوطلبان درمانگر(مدد) در محل ریزش ساختمان متروپل آبادان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی ؛ مجمع داوطلبان درمانگر (مدد) با دستور دکتر محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی تشکیل و در سومین سفراستانی خود برای ارائه خدمات داوطلبانه به مردم نیازمند، راهی خرمشهر شد.

درآستانه سوم خرداد (سالروز آزادی خرمشهر) گروه مدد به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این خطه ، اعلام همبستگی جامعه پزشکی با مردم شهید پرور خرمشهر و ادای تکلیف شرعی و انسانی خود با حضور در روستای 2 هزار نفری سرحانیه واقع در منطقه صفر مرزی خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم نیازمند ارائه نمودند.

گفتنی است تیم پزشکی گروه مدد برای ارائه خدمات شامل چشم پزشک،اپتومتریست، فوق تخصص جراحی مغزواعصاب، متخصص داخلی، متخصص اطفال،متخصص زنان و زایمان، متخصص قلب و عروق و سنجش تراکم استخوان و ... است که تاکنون حدود 650 مراجعه داشته که از این تعدا 450 الی500 نفر ویزیت شده اند و تعدادی از آن ها به دلیل مشکلات مالی خدمات درمانی لازم را دریافت نکرده و  ضرورت پیگیری امور درمانی برای آن ها بیش از پیش احساس می شد.

 

معادل20 میلیون تومان دارو به صورت رایگان در اختیار نیازمندان قرار گرفت، همچنین تجویز عینک و اهدای رایگان آن توسط تیم چشم پزشکی گروه مدد از جمله اقدامات خیرخواهانه انجام شده در این سفرجهادی بود.

لازم به ذکر است پس از انتشار خبر ریزش ساختمان متروپل در آبادان، دکتر اکبر رنجبر زاده معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی ، دکتر ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، مهندس اسکندری مدیرعامل منطقه آزاد اروند ، دکتر خلیلی معاون سازمان نظام پزشکی آبادان به اتفاق هیات همراه ضمن دیدار با استاندار آبادان در محل ریزش ساختمان متروپل حضور یافته و تیم پزشکی گروه مدد آمادگی 100 درصدی خود را برای مداوای مجروحین این حادثه اعلام نمود.

مجروحین حادثه در بیمارستان های ولیعصر(عج) و شهید بهشتی مورد عیادت و دلجویی قرار گرفتند و نیازها و وضعیت بیمارستان ها توسط دکتر ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت مجلس مورد ارزیابی قرار گرفت تا اگرضرورتی احساس شود به وزیر بهداشت گزارش شود.

انتهای پیام/

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.