پنجشنبه، 9 فروردین 1403

مرحوم"دکتر مسلم بهادری" اسطوره اخلاق و ادب بود

مرحوم"دکتر مسلم بهادری" اسطوره اخلاق و ادب بود
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که مرحوم دکتر مسلم بهادری بزرگ مردی در جامعه پزشکی بود، اظهار کرد: باید منش، روش، بزرگواری ، ادب و اخلاق ایشان را سرلوحه اعمال خود در جامعه پزشکی قرار دهیم .

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی دکتر محمد رئیس زاده در مراسم خاکسپاری مرحوم دکتر مسلم بهادری ضمن تسلیت به جامعه پزشکی و ارادتمندان ایشان بیان کرد: دکتر مسلم بهادری بزرگ مردی در جامعه پزشکی بود که ازدوران جوانی تا اواخر عمر خود، حساسیت و دل مشغولی در حوزه های اجتماعی را داشت.

وی افزود: درمباحث علمی، دقت و پیگیری استاد زبانزد بود و در حوزه مسئولیت پذیری  وفعالیت های اجتماعی نیز بسیار فعال بود به طوری که در اواخر عمر خود نیز انجمن فارغ التحصیلان و دانش آموختگان را راه اندازی نمود و فارغ التحصیلان علوم پزشکی دانشگاهها را از اقصی نقاط گیتی گرد هم آورد.

وی ادامه داد: استاد مسلم بهادری اسطوره و تجسم عینی علم و اخلاق بود وکتاب ارزشمند" افسانه هستی" مشتمل بر خاطرات یک قرن تجارب ارزشمند ایشان ،دانشگاهی از یک قرن عمر پربرکتِ استاد پیشاپیش جوانان در حوزه علوم پزشکی است.

رئیس کل نظام پزشکی با اشاره به این که استاد مسلم بهادری در حوزه مردم داری و دین مداری زبانزد بود؛ خاطرنشان کرد: ایشان بحث تعهد حرفه ای و اخلاق پزشکی را به طور جد دنبال می کرد و دغدغه حفظ و ارتقای این حوزه را داشت ، لذا  همواره اخلاق متعالی جامعه پزشکی را رصد نموده و برای این حوزه وقت می گذاشت  ؛ همچنین در دوران دانشجویی و رزیدنتی نیز بر رعایت اخلاق و واجبات شرعی محافظت می نمود.

رئیس زاده یاد آور شد : خدا را شاکریم که جامعه پزشکی سرشار از چنین گهرهای گرانبهایی است که چراغ راه ما هستند و باید منش ،روش، بزرگواری، ادب و اخلاق ایشان را سرلوحه اعمال خود در جامعه پزشکی قرار دهیم .

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.